LoL: Változhatnak az Assassinok a 13.5-ben!

LoL: Változhatnak az Assassinok a 13.5-ben!

A LoL vezető játéktervezője egy Quick Gameplay Thoughts keretei között beszélt a roaming midesek és az assassin tárgyak helyzetéről.

Három érdekes dologba nyújtott betekintést a League of Legends Lead Gameplay Designere, Bryan "Riot CatchesAxes" Salvatore. Egy nemrég megjelent Quick Gameplay Thoughts blogbejegyzésben a 13.4-es frissítésre reagált, pontosabban a roaming midlanereket ért változásokra, valamint beszélt a problémás assassin tárgyalról és a játékmenetért felelős csapat buffokhoz való hozzáállásáról is.

A portyázó középső ösvényesek kapcsán arról beszélt, hogy a 13.4-ben bevezetett korai szinteken kapott XP-változtatások érzékenyen érintettek olyan hősöket, mint Fizz, Pantheon vagy Qiyana, akik nagyban támaszkodtak az early game roamokra. A három említett bajnok az op.gg szerint jelenleg a kevésbé sikeres midesek közé tartozik, Pantheon épp megugorja az 50%-os győzelmi arányt, azonban csak Tier 3-be fért be, míg Qiyana és Fizz 50 százalék alá esett, mutatva, hogy rájuk férne egy kisebb-nagyobb erősítés. Bár ezekkel a hősökkel kezd majd valamit a Riot Games fejlesztői csapata, nem akarják visszabuffolni a roamolást, ugyanis olyan hősök, akik szintén erre támaszkodtak – például Katarina vagy Talon – nem kaptak akkora pofont a 13.4-es frissítéssel.

Az orgyilkosoknál maradva beszélt a Portyázók Karmáról, vagyis a Prowler's Clawról, valamint a Duskblade of Draktharról. Az előbbi tárgynál nem igazán szeretik az aktív képességek a League of Legends háza táján, hisz az extra csúszás rengeteg counterplay lehetőséget vesz el azoktól a játékosoktól, akik olyan hősökkel néznek szembe, akikkel szemben a távolmaradás a kulcs, vagy az extra dash OP-kategóriába tolja őket. Ebből kifolyólag a Riot fontolgatja azt, hogy teljesen elveszi az item aktívját, így megoldva a problémát. A Duskblade of Draktharral egyelőre nincs gondja a fejlesztőknek, viszont azért, mert direkt gyengítve hagyják, hogy ne törje meg a játékok, ha olyan hősök használják, mint Master Yi vagy Darius.

A buffokról azt árulta el Axes, hogy két féle módszerük van: egyrészt úgy csinálja a Design Team, hogy hosszabb adatgyűjtés után eszközölnek változtatásokat, amelyek nagyobb problémákat oldanak meg, ezek azonban akár 1-2 hétig, vagy tovább is eltarthatnak; a másik módszer pedig a "bucket changes" nevezetű dolog, amikor látszik, hogy egy Champion győzelmi aránya nem okés, és szinte egy változtatással meg lehet oldani a helyzetet. Azonban a jövőben szeretnének inkább az előbbire fókuszálni, ami nem a számok változtatását, hanem nagyobb buffokat/adjustmenteket jelent – például amit Pantheon kap majd a 13.5-ben.

Nagyjából ennyiről számolt be Riot Axes a rövid, de annál fontosabb bejegyzésében. Szerintetek jó irányba halad a Riot a League of Legendsszel?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!