LoL: 17 hős változik a 13.7-es patchben, itt vannak a részletek

LoL: 17 hős változik a 13.7-es patchben, itt vannak a részletek

Számos olyan hős van, aminek több képességéhez is hozzányúlnak a fejlesztők a jövő héten.

Már nem kell sokat várnotok arra, hogy végre nemzetközi League of Legends-versenyen szurkoljatok kedvenc csapataitoknak és játékosaitoknak. A 2023-as Mid-Season Invitational előkészületei már javában zajlanak, ennek egyik lenyomata a 13.7-es LoL-patch, amely felvezeti az első félév legnagyobb tornáját. A jelenlegi tervek szerint 17 hős változhat a jövő hét szerdán élesedő frissítésben, a pontos értékeket a fejlesztők már megosztották a közösséggel, amelyet most ti is elolvashattok egy helyen az alábbiakban.

13.7-es LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel

  • Azir
    • Alap armor 19-ről 22-re növekedik
    • Szintenkénti támadási sebesség 5%-ról 6%-ra növekedik
    • Shurima's Legacy (passzív)
      • Torony 30 másodperc helyett 45 másodpercig "él"
      • Toronyt 500 range helyett 700 range-ből meg tudja idézni Azir
    • Conquering Sands (Q)
      • Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 70/80/90/100/110 manára növekedik
      • Bökdösés távolsága 370-ről 325-re csökken
    • Arise! (W)
      • Manaköltség 40 manáról 40/35/30/25/20 manára csökken
      • Sebzés 0-110 (szinttől függően)(+50/60/70/80/90-ről) 0-92 (szinttől függően)(+50/67/84/101/118-ra) változik
  • Katarina
    • Voracity (passzív): Sinister Steel tőrök AP aránya 65/75/85/95%-ról 70/80/90/100%-ra növekedik (1/6/11/16-os szinten)
    • Death Lotus (R): Bónusz AD-arány 18% bónusz AD (+30% bónusz AD minden 100% bónusz támadási sebesség utánról) 16% bónusz AD (+50% bónusz AD minden 100% bónusz támadási sebesség utánra) változik
  • Kalista
    • Szintenkénti AD 3,5-ről 3,75-ra változik
    • Martial Poise (passzív): Oathsworn Bond ceremónia ideje 13 másodpercről 9 másodpercre csökken
  • Graves
    • New Destiny (passzív): Bónusz fizikai sebzés - kritikus találati esély arány 20%-ról 30%-ra növekedik
    • Collateral Damage (R): Visszatöltési idő 120/90/60 másodpercről 100/80/60 másodpercre csökken
  • Alistar
    • Alap armor 44-ről 47-re növekedik
    • Alap HP 670-ről 685-re növekedik
  • Yasuo
    • Way of the Wonderer (passzív): Pajzs nagysága 100-475-ről 100-575-re növekedik szinttől függően
    • Sweeping Blade (E) - Ride the Wind (passzív)
      • Maximum jelzők száma 2-ről 4-re növekedik
      • Bónusz sebzés jelzőként 25% alap sebzésről 15-25% összes sebzésre változik (a hős szintjétől függően)

13.7-es LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel

  • Rammus - Defensive Ball Curl (W): Armor aránya 40/55/70/85/100%-ról 40/50/60/70/80%-ra csökken
  • Veigar
    • Baleful Strike (Q): AP-arány 60%-ról 45/50/55/60/65%-ra változik
    • Dark Matter (W): AP-arány 100%-ról 70/80/90/100/110%-ra változik
    • Primordial Burst (R): AP-arány 75%-ról 65/70/75%-ra csökken
  • Olaf
    • Berserker Rage (passzív): Maximális bónusz támadási sebesség 60-100%-ról 50-100%-ra csökken szinttől függően
    • Undertow (Q): Sebzés 70/120/170/220/270-ről 65/115/165/215/265-re csökken
  • Sejuani
    • Fury of the North (passzív): Nagy szörnyekre (sárkányok, Herald, Baron) a sebzés maximuma 300-ról 250-re csökken
    • Arctic Assault (Q): Visszatöltési idő 18/16,5/15/13,5/12 másodpercről 19/17,5/16/14,5/13 másodpercre növekedik
    • Glacial Prison (R): Visszatöltési idő 120/100/80 másodpercről 130/110/90 másodpercre növekedik
  • Vi
    • Vault Breaker (Q): Sebzés 55/80/105/130/155 (+70% bónusz AD-ról) 45/70/95/120/145 (+80% bónusz AD-ra) változik
    • Relentless Force (E): Sebzés 10/30/50/70/90(+110% AD)(+90% AP-ról) 0/15/30/45/60 (+120% AD)(+100% AP-ra) változik
  • Wukong
    • Alap AD 68-ról 66-ra csökken
    • Warrior Trickster (W): Visszatöltési idő 22/19,5/17/14,5/12 másodpercről 22/20/18/16/14 másodpercre növekedik
    • Nimbus Strike (E): Bónusz támadási sebesség 40/45/50/55/60%-ról 35/40/45/50/55%-ra csökken
  • Lee Sin
    • Alap AD 68-ról 66-ra csökken
    • Alap armor 36-ról 34-re csökken
  • Zeri
    • Szintenkénti HP 115-ről 110-re csökken
    • Living Battery (passzív): Pajzslopás 60%-ról 50%-ra csökken
    • Lightning Crash (R): Bónusz AD aránya 100%-ról 85%-ra csökken
  • Annie - Molten Shield (E)
    • Visszatöltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre növekedik
    • Pajzs nagysága 60/100/140/180/220-ról 60/95/130/165/200-ra csökken
  • Thresh - Death Sentence (Q): Visszatöltési idő csökkentése találat esetén 3 másodpercről 2 másodpercre csökken

A következő oldalon a további tervezett módosításokat találjátok meg!

13.7-es LoL-frissítés: Egyéb változtatások tervei pontos értékekkel

  • Kha'Zix
    • Az izoláció távolsága 425-ről 375-re csökken
    • Evolved Spike Racks (W)
      • Lassítás 60%-ról 40%-ra csökken
      • Izolált célpont lassítása 90%-ról 70%-ra csökken
    • Void Assault (R): Újra elsütés hatóideje 10 másodpercről 12 másodpercre növekedik
  • Death's Dance
    • 65 AD helyett 55 AD-t ad
    • 50 armor helyett 45 armort ad
    • 0 képességgyorsítás helyett 15 képességgyorsítást ad
    • Egyik Pickaxe helyett Caulfield's Warhammerből építhető meg
  • Abyssal Mask: 500 HP helyett 550 HP-t ad
  • Grievous Wounds: A Súlyos seb hatást megkapják azok a célpontok is, amelyek a beérkező sebzést 100%-ban levédik valamilyen pajzssal
  • Catalyst of Aeons
    • 225 HP helyett 300 HP-t ad
    • 1100 arany helyett 1300 aranyba kerül

A Cosmic Drive eltűnt a listáról, várhatóan egy későbbi frissítésben nyúl hozzá a Riot, ha egyáltalán még mindig tervben van, hogy változtatnak rajta. A fenti értékek 90-95%-ban a jövő heti élesítéskor ugyanebben a formában érkeznek majd meg a hivatalos leírásba, de a rioterek fenntartják a jogot, hogy akár az utolsó pillanatban döntsenek a nerfekről és buffokról. Ha minden jól alakul, akkor a 13.8-as LoL-patch lesz majd az, amin az MSI zajlik, így mindenképpen készülhettek még izgalmas változásokra április 19-e magasságában.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések