Erőre kap az Co-op vs AI.
Az MSI már lassan itt van a nyakunkon. Már csak egyet kell aludni és indul az év második legnagyobb nemzetközi LOL bajnoksága, amit persze az esport2tv csatornáján ti is követhettek. Ezzel egyidőben startol a Tintaárnyak esemény is, ahol számtalan küldetés és jutalom várja a résztvevőket. Viszont ez még nem minden, nemrég arról is lerántották a leplet, hogy a kliens jó ideje elhanyagolt része is kap némi figyelmet.
Valljuk be, hogy a Co-op vs. AI játékmód nem a legjobb. Hiába rakjátok maxra a botok nehézségi szintjét, gyakorlatilag így is játszi könnyedséggel meg lehet őket verni. Ez annak köszönhető, hogy a számítógép által vezérelt ellenfelek nem modellezik egy normális meccs részleteit. Nincsen dzsungeles, a karakterek nem játszanak együtt és a döntéseik a legjobb esetben is csak megkérdőjelezhetők. Most viszont úgy tűnik, hogy ez végre a Riotnak is feltűnt, hiszen egy videóban jelentették be, hogy dolgoznak a rendszeren.
Az elmondásuk alapján az új AI sokkal okosabb lesz, sőt még fejlődni is fog. A Co-op meccsek ezek után sokkal jobban hasonlítanak majd egy normál körre. Lesz olyan karakter aki beveti majd magát a dzsungelbe. Időről-időre rápróbálnak majd a sárkányra. Számíthatunk arra is, hogy megeresztenek egy-két ganket. Sőt lehet még pár csapatcsatát is összehoznak, ahol tényleg együtt dolgoznak majd. Ha pedig ez még nem lenne elég, akkor egy-egy körben a botok figyelembe veszik majd a metát is. Persze a történet egyelőre csak a tervezőasztalon létezik és a létrehozása igencsak ambiciózusnak hangzik. De, ha tényleg működni fog, akkor az tényleg segíteni fogja a kezdő játékosokat.