Tini Nindzsa Teknőcök: Mutáns Káosz - Így kell reklámot csinálni egy filmnek

Tini Nindzsa Teknőcök: Mutáns Káosz - Így kell reklámot csinálni egy filmnek

Mindegy, hogy a gyerek trollkodott vagy ezt így akarták a marketingesek, az eredmény zseniális.

Két hét múlva kerül a mozikba a Tini Nindzsák legújabb története. A film egy teljesen új művészeti stílusban készült és a szinkron hangok között ott van Jackie Chan, Seth Rogan és még Ice Cube is. A helyszín megint New York lesz, Michelangelo még mindig imádja a pizzát, de Zúzó és Krang helyett most Superfly lesz az ellenfél, aki át akarja venni a hatalmat a város felett. A hype-vonat már pörög egy ideje, mégis legjobb reklámot eddig nem láttuk.

A srác sztoikus nyugalommal hozta az egyértelmű választ, miután a riporternő feltette neki a kérdést. Hogy ezt az egészet a film készítői rendezték meg, egyelőre nem tudjuk. Ha igen, akkor hatalmas piros pont. Ha viszont nem, a sztori még akkor is nagyon jó. Egyébként a filmre most nálunk is vehettek jegyeket. Keressétek fel az Esport1 Piacot, váltsátok be az E1 pontjaitokat és már mehettek is. De ne várjatok túl sokáig, mert a jegyek csak korlátozott számban elérhetőek.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések