Pont azért fizetnek elő az emberek ezekre a platformokra, hogy ezeket elkerüljék.
Nem nagyon szeretnek megülni a fenekükön a streamingszolgáltatók vezetői, és amellett, hogy az új tartalommal is meg akarják örvendeztetni a felhasználókat, találnak rá módot, hogy egyúttal ki is borítsák őket.
Ezeket olvastad már?
A Warner Bros. Discovery például most azt tervezi, hogy szeptember 27-én bemutatja a "CNN Max" nevű, a hét minden napjának minden órájában élőben tudósító hírszolgáltatást. A csatorna kezdetben a legfrissebb hírekre koncentrál majd, miközben olyan neves – nem feltétlen a magyarok számára – műsorvezetők is feltűnnek a képernyőn, mint Jim Acosta, Rahel Solomon, Amara Walker, Fredricka Whitfield és Jim Sciutto.
Ez nagyjából azért történhetett meg, mert a CNN messze lemaradt riválisai mögött, ami a streaminget illeti, ráadásul a Warner tavaly elvetette a CNN+ nevű, születőben lévő előfizetéses streamingcsatornáját is. Ez önmagában még nem lenne probléma, hiszen a legtöbb előfizető alighanem vállat von és éli mindennapjait tovább, fogyasztva az HBO Max tartalmait.
A buta és idegesítő feature azonban nem más, minthogy egy felugró pop-up formájában tájékoztatják majd az éppen filmet vagy sorozatot néző felhasználókat a legfrissebb és legfontosabb hírekről. Nagyjából így érdemes elképzelni a dolgot – külföldön sem tartják jó ötletnek, a felugró csíkra ugyanis az van írva, hogy 'egy újabb ostoba ötlet a WB Discoverytől és David Zaslavtól':
Kép forrása: CultureCrave Twitter oldala
Arról egyelőre nincs hír, hogy ezt mely országokban lesz majd ez látható, illetve ki lehet-e kapcsolni vagy esetleg egy külön előfizetői csomaghoz kötik-e, hogy megszabadulhasson tőle az ember.
Borítókép forrása: vulture.com