LoL: Baj van a sárkányokkal, megszólaltak a fejlesztők

LoL: Baj van a sárkányokkal, megszólaltak a fejlesztők

Kicsit nagy volt a fejetlenség a Riotnál a módosított sárkányok kapcsán.

Sokak örömére bejelentette néhány nappal ezelőtt a játékegyensúlyért felelős csapat, hogy módosítanak a sárkányokon. A fejlesztők célja az volt, hogy egyértelműbb legyen az idézők számára, mikor kezd el visszarepülni a saját öblébe a célpont. Hiába a jó ötlet, a League of Legends spagettikódja felülírta a dolgokat, azért történhetett meg az alábbi anomália.

New Dragon AI already working like a charm
by u/boostmechallenjour in leagueoflegends

A videóban látható, hogy az Ivern által lepakolt bokor teljesen összezavarja a hatalmas szörnyet. Észlelte a Riot Games is, hogy bogár került a levesbe, ezért azonnal kikapcsolták az újításokat, hogy a háttérben dolgozzanak még rajtuk. Eredetileg a dev team a 13.18-as LoL-patchre csúsztatta volna el a 13.17-es frissítésre időzített változtatásoknak, azonban annyira jól dolgoztak a programozók, hogy a kitűzött dátum előtt hetekkel, konkrétan a ma hajnali órákban már sikerült is orvosolni a problémákat. 

Ezeket olvastad már?

Ez azt jelenti, hogy a sárkányok mostantól rendelkeznek egy "türelmi csíkkal", ami azt mutatja, hogy mikor vesztik el érdeklődésüket az éppen zajló harcban. Emellett a mesterséges intelligencia fejlesztésével sikerült még inkább kiszámíthatóbbá tenni azt, hogy pontosan milyen módon támadják az ellenfeleket ezek a hatalmas bestiák. Remélhetőleg még több porszem nem kerül a gépezetbe, így további hotfixekkel nem kell előrukkolnia a riotereknek. 

Neked melyik a kedvenc sárkányerősítésed?

Kövess Minket!



Gamer szótár