Az biztos, hogy nem kevés kihívás várna az idézőkre, ha bekerülne ez a játékmód a kliensbe.
Az Aréna, azaz 2v2v2v2 elköszönt a kliensből, a Nexus Blitz még nem érkezett meg, így ismét a szokásos felhozatal várja azokat, akik elindítják a League of Legends kliensét. ARAM, Normal/Solo Queue/Flex, valamint Teamfight Tactics vár most arra, hogy kellemesen szórakoztassa azokat, akik a világ legnépszerűbb MOBA játékával, esetleg annak auto-chess változatával szeretnék tölteni a szabadidejüket. Egy lelkes idéző a NB várótermében kitalált egy olyan játékmódot, ami összességében megvalósíthatónak tűnik. Ez lenne a "late game only", azaz "kizárólag késői kavalkád", amelyben egyáltalán nem számítana az, hogyan is jutott el a timer a 40. percig.
Ezeket olvastad már?
Milyen lenne a "late game only" játékmód?
Első ránézésre teljes káosznak tűnhet, de van logikus érv arra, hogy miért az alábbi tervek alapján épülne fel a környezet:
- A meccsek a 40. percben kezdődnének
- Minden karakter 18-as szintű lenne
- Minden játékos 100 000 arannyal kezdene
- A Tier 1-es és 2-es tornyokat lerombolná automatikusan a rendszer, csak az Inhibitort és Nexust védők állnának
- A sárkány kapna egy jóval gyorsabb visszatöltési időt, hogy lehessen stackelni
- A stackelős tárgyak maximumról indulnának (RoA), kivéve a Dark Sealt, Mejai-t és Ravenous Hydrát
- A death timer 10 másodpercről indulna, majd minden eltelt perccel növekedne, így a meccsek hossza maximum 20 perc lenne
Összességében az ötlet nem rossz, de ezt inkább ARAM-on lehetne elképzelni, ahol tényleg minden a harcokról szól. Yangbang07 tervei a Summoner's Riftre vonatkoznak, ahol semmi sem garantálná, hogy ne lenne vége 3 perc alatt minden meccsnek, esetleg ne húzódnának el akár 40-50 percig az összecsapások. És akkor még a karakter kiegyensúlyozása nem is került képbe...