Komolyan átalakítja a tárgyakat a nem túl távoli jövőben a Riot Games.
Azt már néhány hete bejelentette Brightmoon és Meddler, hogy a mitikus tárgyaktól nem túl könnyes búcsút kell vennie minden idézőnek. A 2024-es új szezon indulásakor már nem lesz elérhető ez a kategória, visszatér minden a régi kerékvágásba. A komponensek és Legendary itemek együttesen képezik majd azt a medencét, ahonnan válogatni lehet az összecsapásokon. Riot Phroxzonnak, az egyik vezető tervezőnek lehetősége volt arra, hogy belenézzen a kristálygömbbe, avagy látta maga előtt a távoli jövőben kirajzolódó ötleteket és újdonságokat, amelyek várhatóan jövőre már megérkeznek a League of Legendsbe.
Ezeket olvastad már?
A tárgyak jövője
Egy QGT-blogbejegyzésben írt hosszan arról Phroxzon, hogyan változtatják majd meg a fejlesztők az itemeket. A cél, hogy jóval egyértelműbb legyen a működése a tárgyaknak, a kezdő és újrakezdő játékosoknak ne kelljen komplex leírásokat értelmezniük, ami után még mindig nem garantált, hogy megértik az interakciókat. Ha minden a jelenlegi tervek szerint alakul majd, akkor az összes item maximum három statot adhat, valamint egyetlen egyedi képességgel rendelkezhet. Ez megkönnyíti az átláthatóságot, valamint még változatosabb buildeléseket eredményezhet. Bár Phroxzon szerint lesz olyan tárgy, ami önmagában nem tűnik majd túl izgalmasnak, mégis bele lehet majd illeszteni egy-egy buildbe. Minden a játékosokon múlik, valamint a játékegyensúlyért felelős csapat munkáján.
A még távolabbi jövőben nem zárkózik el attól a fejlesztőcsapat, hogy bevezessenek majd egy új kategóriát a Legendary mellé, ugyanis az Ornn-fejlesztések kifejezetten jól működnek. A mitikus tárgyakkal ez volt a terv, azonban be kell látni, hogy a koncepció megbukott. Az assassinoknál még úgy ahogy sikerült megtalálni a mythic itemek helyét a metában, de a fighterek, bruiserek, skirmisherek és ADC-k esetében a balance kialakítása túl sok fejtörést okozott a riotereknek.