LoL: Lassan gyűlik az LP? Nyugi, a Riot már dolgozik az ügyön

LoL: Lassan gyűlik az LP? Nyugi, a Riot már dolgozik az ügyön

Nem minden munkafolyamatról tesz ki hivatalos bejegyzést a Riot Games, pedig több is kifejezetten fontos a játékosok szempontjából.

A League of Legendsben a legnagyobb kihívást a Solo Queue tartogatja az egyszerű játékosok számára, ahol a minél magasabb szint eléréséért vívják meg naponta milliók a mérkőzéseiket. Az LP-szerzés művészete egy komplex folyamat, amibe nem mindig csak az szól bele, hogy az idéző, mint individuum hogyan teljesít. A háttérben bizony megtalálható egy komoly algoritmus, aminek a fejlesztését a Riot Games vállalta magára. Ez befolyásolja azt, hogy valaki mennyi pontot kap a győzelem után, valamint hány pontot veszít, ha elveszíti az összecsapást. Riot Barack Probama a legnagyobb közösségi fórumon kommentelt egyet, amire érdemes odafigyelni, mert alapjaiban változhat meg a Solo Queue a nem túl távoli jövőben.

Ezeket olvastad már?

De pontosan min dolgozik a Riot Games?

A rioter mondataiból kiderül, hogy a programozók az LP-szerzés rendszerét próbálják még tovább finomítani. Ennek értelmében jelentősen kevesebb mérkőzésre lesz majd szükség ahhoz, hogy valaki elérje azt a szintet, ami a képességei alapján neki "kijár". Egyelőre konkrétumokat nem közölt a fejlesztő, még nincs belátható közelségben ennek a frissítésnek az élesítése. Közép és hosszú távra egyaránt készül valamivel a Riot, amivel megreformálná a Solo Queue-t, hogy az még élvezhetőbb legyen a játékosok számára. Ha tényleg sikerül optimalizálni a folyamatokat, akkor nem kell hosszú heteket grindolni azért, hogy valaki csak arra a szintre visszakerüljön, ahol abbahagyta az előző szezonban. Ez egy örömteli, félhivatalos bejelentés, ami tényleg tömegek életét könnyítheti meg.

Kövess Minket!



Gamer szótár