LoL: Eladták a TSM-spotját, búcsúzik a major régiótól az egyik alapító

LoL: Eladták a TSM-spotját, búcsúzik a major régiótól az egyik alapító

Már hónapokkal ezelőtt bejelentette a tulajdonos, hogy árulják a spotot, most kötötték meg az LCS idei legnagyobb üzletét.

Amíg 2019-ben az Echo Fox 30 millió dollárért adta el az NA LCS-spotját az EG-nek, addig a Team SoloMid mindössze 10 millió dollárt kapott egy pontosan ugyanilyen üzletért. Ennek ellenére lehet még mindig időben szálltak ki a buliból, ugyanis az észak-amerikai topliga minden tekintetben meredeken elkezdett zuhanni. A nézettségi mutatóikat már felülmúlja a CBLOL (brazil első osztály) is, a kimagasló nemzetközi eredményeket nagyítóval kell keresni, a VALORANT térnyerése miatt összességében egyre inkább háttérbe szorul a profi League of Legends. Nem vetett túl jó fényt a ligára az sem, hogy a belengetett bojkott miatt alig bírt elindulni a szezon, de végül a tárgyalások sikerrel zárultak, így mindenki megcsodálhatta, hogyan harapott fűbe ebben az esportjátékban is az Evil Geniuses.

Ezeket olvastad már?

Shopify Rebellion, ismerkedjetek meg a névvel

11 év után szűnik meg a TSM, mint brand, azonban a nyári szezonban harcoló játékosoktól nem kell elbúcsúznia a ligának. a ShopifyRebels ígérete alapján a keret együtt marad majd 2024-re, persze ebbe még beleszólhat majd a november végén nyíló átigazolási piac. A Team SoloMid szervezetének LoL-os ága várhatóan az LPL-be költözik át, ugyanígy tett korábban a Ninjas in Pyjamas is, akik svéd gyökerekkel rendelkeznek, mégis a kínai topligát választották. A Shopify Rebellion ezzel a legújabb bizniszével még nagyobb szeletet követel magának az NA-esportból. A LoL mellett StarCraft 2-vel, Rocket League-gel, VALORANTTAL, Halóval, Dota 2-vel és Street Fighter 6-tal foglalkoznak, de ha ilyen ütemben folytatják az építkezést, akkor az is benne van a pakliban, hogy a CS2-ből sem szeretnének kimaradni. 

Neked melyik volt a kedvenc TSM-pillanatod az elmúlt több mint egy évtizedből?

Kövess Minket!



Gamer szótár