Ilyen nyitányra, mint az Ahsoka, még egyetlen Disney+-os széria sem volt képes

Ilyen nyitányra, mint az Ahsoka, még egyetlen Disney+-os széria sem volt képes

A Disney+ úgy tűnik ismét szenzációsat alkotott, miután a legújabb Star Wars univerzumban játszódó sorozata a Nielsen listáján bekerült a top 10-be az augusztus 21. és 27. közötti héten.

A legújabb Star Wars-spinoff, az Ahsoka első két epizódjának megjelenését követő héten a legrangosabb toplista 5. helyét csípte meg, miközben a streamingplatformon a 2. helyre küzdötte fel magát a nézettséget illetően. Alig egy hét leforgása alatt ez a két epizód 829 millió megtekintési perccel büszkélkedhet.

Ezeket olvastad már?

A Nielsen a Disney stratégiájának tulajdonítja ezt a sikert, ugyanis a cég szerint a kedd esti megjelenéseknek köszönhetően a felhasználók már a premier napján a képernyőre tapadtak, és a lehető leghamarabb megnézték a részeket, hogy elkerüljék a spoilereket. Mindezt az eredményt két epizóddal sikerült összehoznia az Ahsokának, miközben a legjobb 10-ben található alkotások nagy része már több évadot is megélt, és már jó ideje a köztudatban vannak. Pedig a kritikusok nem voltak elájulva tőle, de úgy tűnik, hogy a rajongók egy nagyobb része nagyon élvezi Ahsoka új kalandjait.

Azon viszont talán senki sem lepődik meg, hogy a Briliáns elmék (Suits) újabb egy hétig (a 10. hete zsinórban) csücsült a trónon. Ugyan a jogi drámának a nézettsége 6%-kal csökkent az előző héthez képest, de még így is 2,7B percet hozott össze a Netflixen és a Peacockon. Érdekes, hogy a Nielsen jelentése szerint az előbb említett produkció 1. évada még mindig a legnézettebbnek számít a maga 16%-ával. Ezt jelzi, hogy a sorozat körüli folyamatos érdeklődés még mindig képes új nézőket bevonzani.

Kövess Minket!



Gamer szótár