LoL: Két éve ígérte meg a Riot, azóta nem történt előrelépés

LoL: Két éve ígérte meg a Riot, azóta nem történt előrelépés

Egyelőre nem tudni, hogy miért kaszálta el ezt az egészet a programozócsapat.

A 11.17-es League of Legends-frissítéssel együtt, azaz majdnem pontosan két évvel ezelőtt döntött úgy a Riot Games, hogy itt az ideje egy kicsit ráncba szedni a klienst. Bizony, arról az indítófelületről van szó ezúttal, ami annyi és annyi fejtörést okozott már a megjelenése óta a fejlesztőcsapatnak. Hibák itt, bugok ott, összeomlás és további váratlan anomáliák váltogatják egymást a mai napig. A CEF (Chromium Embedded Framework), azaz a LoL-kliens szíve pont emiatt kapta meg a várva várt patchet, ami segített abban, hogy egy kicsit javuljon a helyzet. Az ehhez kapcsolódó hivatalos bejegyzésben megígérték a rioterek, hogy a jövőben tovább finomítják majd a spagettikódot, azonban ennek a fejlesztésnek azóta nincs se híre, se hamva.

Ezeket olvastad már?

Milyen megoldandó feladatok lebeghetnek a Riot szeme előtt?

Természetesen nem lehet azt állítani, hogy a fejlesztőcsapat teljesen hanyagolná a klienst, azonban még mindig rengeteg idegesítő problémával kell megküzdenie az idézőknek. Az egy dolog, hogy az értesítési rendszer teljes káoszként zavar össze mindenkit, de ez csak a jéghegy csúcsa. 

  • Mérkőzések utáni teljes összeomlás
  • Meccsek utáni honoráló felület bugol
  • Barátlista nem mutatja jól a dolgokat, vagy eltűnik teljesen
  • A match history nem azt mutatja, amit kéne neki (vagy teljesen elérhetetlen)
  • A váltakozó játékmódok véletlenszerűen felbukkannak
  • A hőstöredékek tömeges betörése ebben a formában nem sokat ér
  • És még lehetne sorolni.

Összességében úgy lehet érezni játékosként, hogy darabos, akadozó, egyszerűen lassú az egész kliens. Mindenképpen jó lenne ezen dolgoznia a továbbiakban az erre elkülönített csapatnak, mert a hibák száma alig-alig csökkent az elmúlt két évben, amióta néma csend honol a CEF kapcsán.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések