Egyelőre nem tudni, hogy miért kaszálta el ezt az egészet a programozócsapat.
A 11.17-es League of Legends-frissítéssel együtt, azaz majdnem pontosan két évvel ezelőtt döntött úgy a Riot Games, hogy itt az ideje egy kicsit ráncba szedni a klienst. Bizony, arról az indítófelületről van szó ezúttal, ami annyi és annyi fejtörést okozott már a megjelenése óta a fejlesztőcsapatnak. Hibák itt, bugok ott, összeomlás és további váratlan anomáliák váltogatják egymást a mai napig. A CEF (Chromium Embedded Framework), azaz a LoL-kliens szíve pont emiatt kapta meg a várva várt patchet, ami segített abban, hogy egy kicsit javuljon a helyzet. Az ehhez kapcsolódó hivatalos bejegyzésben megígérték a rioterek, hogy a jövőben tovább finomítják majd a spagettikódot, azonban ennek a fejlesztésnek azóta nincs se híre, se hamva.
Ezeket olvastad már?
Milyen megoldandó feladatok lebeghetnek a Riot szeme előtt?
Természetesen nem lehet azt állítani, hogy a fejlesztőcsapat teljesen hanyagolná a klienst, azonban még mindig rengeteg idegesítő problémával kell megküzdenie az idézőknek. Az egy dolog, hogy az értesítési rendszer teljes káoszként zavar össze mindenkit, de ez csak a jéghegy csúcsa.
- Mérkőzések utáni teljes összeomlás
- Meccsek utáni honoráló felület bugol
- Barátlista nem mutatja jól a dolgokat, vagy eltűnik teljesen
- A match history nem azt mutatja, amit kéne neki (vagy teljesen elérhetetlen)
- A váltakozó játékmódok véletlenszerűen felbukkannak
- A hőstöredékek tömeges betörése ebben a formában nem sokat ér
- És még lehetne sorolni.
Összességében úgy lehet érezni játékosként, hogy darabos, akadozó, egyszerűen lassú az egész kliens. Mindenképpen jó lenne ezen dolgoznia a továbbiakban az erre elkülönített csapatnak, mert a hibák száma alig-alig csökkent az elmúlt két évben, amióta néma csend honol a CEF kapcsán.