Mentőövet dob a Riot Games annak a hősnek, aki egyszerűen képtelen beverekedni magát a legjobbak közé.
Kifejezetten érdekes azt látni, hogy hiába játszható elméletben három szerepkörben is Morgana, a kompetitív metában, de még a Solo Queue-ban sem tud érdemi statisztikákat felmutatni. Győzelmi aránya nem elég jó, népszerűségi értékei katasztrofálisak, ezért tiltani sem igazán szükséges. Általában Blitzcrank counterként tartják számon, de ennél jóval több rejtőzik a karakterben, ha sikerül találni a Dark Bindinggal (Q). Ha nem talál be ez a képesség, na akkor van baj, mert utána szinte teljesen haszontalannak tekinthető a csapatharcokban a Bukott.
Ezeket olvastad már?
13.20-as LoL-frissítés: Morgana tervezett erősítései pontos értékekkel
- Tormented Shadow (W)
- AP-arány 14%-ról 17%-ra növekedik
- Szörnyeknek okozott sebzés 155%-ról 165%-ra növekedik
- Black Shield (E): Visszatöltési idő 24/22/20/18/16 másodpercről 26/23,5/21/18,5/16 másodpercre növekedik
- Soul Shackles (R)
- Bónusz mozgási sebesség 5/30/55%-ról (az ellenfelek irányába) 10/35/60%-ra (minden irányba) növekedik
- Kábítás hatóideje 1,5 másodpercről 1,5/1,75/2 másodpercre növekedik
- Sebzés 150/225/300 (+70% AP-ról) 175/250/325 (+80% AP-ra) növekedik
Ennek köszönhetően jóval hatékonyabban lehet kihasználni a hőst a csapatharcok közepén, ugyanis rengetegszer fordul elő jelenleg, hogy az ellenséges karakterek egyszerűen kisétálnak az ultiból. Cserében megnövelték a legfontosabb defenzív spelljének visszatöltési idejét a korai szakaszban, de ez akkor nem igazán zavaró, ha alapból dzsungelben kezd Morgana. Mivel kifejezetten könnyen és hatékonyan lehet vele a szörnyeket takarítani (csak le kell dobni a pocsolyát), ezért arra van a legnagyobb esély, hogy junglerként térhet vissza a metába. Utoljára még S11-ben volt nagyobb szerepe a jungle Morganáknak, a 11.23-as patchben érkezett változtatások után hirtelen megemelkedett az ilyen választások aránya.