Saját közösségi média platformot kapott a The Boys és a Gen V

Saját közösségi média platformot kapott a The Boys és a Gen V

A platform az Amazon Prime és az Opera GX közreműködésével indult el és egyelőre csak meghívásos alapon, bétaként érhető el.

A Gen V, avagy V Generáció szeptember 29-én startolt el az Amazon Prime-on. A The Boys spin-off sorozatában a Godolkin Egyetemet ismerhetjük meg, ahol a jövő szupijainak igencsak sötét életébe nyerhetünk betekintést. De ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mi történik két rész között az egyes karakterekkel, akkor a jövőben a sorozat promóciójához készült közösségi média felületet, a V-t is érdemes lesz követni.

A platform az Amazon Prime és az Opera GX közreműködésével indult el és egyelőre csak meghívásos alapon, bétaként érhető el. A V azt állítja magáról, hogy ez a „közösségi média platformok következő generációja”, ezért olyan extravagáns funkciókat tartalmaz, mint a személyreszabott idővonal, kérdőívek, kvízek és játékok. Ha ez valamiért ismerős repertoárnak tűnne, az nem a véletlen műve, hiszen ezzel egy görbe tükröt állítottak a már létező közösségi média felületek elé.

Ezeket olvastad már?

A jövőben egyébként nyilvánosan is hozzáférhető lesz a V, tehát abban az értelemben valódi platform lesz, hogy a felhasználók regisztrálhatnak és az említett funkciókat használhatják. Az elsődleges cél azonban kétségkívül a sorozatok népszerűsítése – csak ezt követi a Facebook vagy a Twitter trónfosztása. Az alábbi képeken ti is megnézhetitek a felületet, illetve néhány posztot a The Boys világának karaktereitől:

Kövess Minket!



Gamer szótár