Nem kifizetődő túlzásokba esni a League of Legendsben.
Bizonyára veled is előfordult már, hogy egymást követő LoL-mérkőzésekben olyan csapattársakat kaptál, akiket legszívesebben örökre száműztél volna egy lakatlan szigetre. Sajnos ezek a pillanatok nem egyediek, azonban nem feltétlen az a megoldás, hogy azonnal elkezded két kézzel szórni a jelentéseket. A Riot Games pontosan tisztában van azzal, hogy egy-egy idéző milyen mennyiségben reportolja az ellenfeleket és a társait, ami egy fontos tényező akkor, amikor ezeket a panaszokat elkezdi feldolgozni a rendszer. Erről a háttérben megbújó előre- és hátrasoroló mechanikáról osztott meg olyan részleteket August, amiben sokan biztosak voltak, de kézzelfogható bizonyíték hiányában nem lehetett 100%-osan komolyan venni őket.
Ezeket olvastad már?
De most akkor hogyan is működik a jelentések feldolgozása?
A League of Legendsben már a draft során elkezdődhet a reportolgatás, ami kitart a mérkőzésben, majd kicsúcsosodik a Nexus bedöntése után. Vannak azonban olyan játékosok, akik sajnos mindenféle érv és indok nélkül osztogatják ezeket a jelentéseket. August leszögezte, hogy az ilyen idézőknek a reportjait a rendszer automatikusan hátrasorolja, vagyis velük vagy egyáltalán nem foglalkoznak a döntéshozók, vagy egyáltalán nem is jut el azokhoz, akik végül a szankciókat kiosztják. A tanulság, hogy ha minden meccsben mondjuk átlagosan három játékost jelentesz, akkor szép lassan bekerülsz abba a fiókba, ahol azok a LoL-osok vannak, akiknek nem számít a véleményük. Mindig megalapozott reportokat ossz ki, akkor biztosan megkapják a jogos büntetést azok, akik valamilyen módon megszegték a szabályokat.