Az ioniai Látnok első ránézésre a valaha volt legbonyolultabb bajnokként vetheti meg a lábát a középső ösvényen.
Az idei évben kifejezetten nagy spektrumot fednek le az új hősök, ha csak és kizárólag a "skill" alapján vizsgáljátok őket. Naafiri egy viszonylag egyszerű kittel rendelkező középső ösvényesként túl sok vizet nem igazán zavart, majd jött Briar, aki összetettebb mechanikákkal próbálta megvetni a lábát jungle-ben. A két assassin együttesen nem lesz annyira bonyolult, mint Hwei, aki megfesti művészi látomásait. Összesen 10 különböző képességet lehet majd rotálni az esetében, ezért érdemes már most, a hivatalos megjelenés előtt bemagolni ezeket a kombókat, hogy az Idézők szurdokában semmilyen meglepetés ne érjen titeket.
Ezeket olvastad már?
Hwei képességei
- Signature of the Visionary / A látnok végső simítása (passzív): Első sebző képességével az ellenfelet jelöli meg Hwei, ha eltalálja egy második sebző képességgel a már megjelölt ellenfelet, akkor a talajon jelenik meg a kézjegye a mágusnak. A második jelölés után kis késleltetéssel robban egyet a kézjegy, ami területi sebzést okoz.
- Subject: Disaster / Téma: Katasztrófa (Q): Hwei megfesti a katasztrófákról szóló látomásait, jelentős sebzést okozva ellenfeleinek.
- Devastating Fire / Pusztító tűz (QQ): Hwei lángoló tűzgolyót fest, amely a kijelölt irányba repül. Az első ellenfélnek ütközve vagy maximális hatótávnál felrobban, amivel varázssebzést és a maximális életerő egy bizonyos százalékával arányos sebzést okoz a közeli ellenfeleknek.
- Severing Bolt / Átütő lövedék (QW): Hwei egy pusztító, nagy hatótávolságú lövedéket fest, amellyel megcéloz egy helyet. A lövedék némi késleltetés után lesújt, és varázssebzést okoz. A mozgásképtelen vagy izolált célpontok a hiányzó életerejükkel arányos bónusz sebzést szenvednek el.
- Molten Fissure / Megolvadt hasadék (QE): Hwei egy vulkánkitörésekkel teli területet fest, amely egy időre lávát hagy maga után. Minden kitörés varázssebzést okoz az eltalált ellenfeleknek. A láva területén lévő ellenfelek másodpercenként varázssebzést szenvednek el, és lelassulnak.
- Subject: Serenity / Téma: Csendélet (W): Hwei csendéletek látomásait festi meg, hasznos hatásokat biztosítva önmagának és szövetségeseinek.
- Fleeting Current / Sebes áramlás (WQ): Hwei egy sebes vízáramlatot fest, amely néhány másodpercig egy vonalban folyva mozgási sebességet biztosít neki és szövetségeseinek.
- Pool of Reflection / Gondolattükör (WW): Hwei néhány másodpercig tartó védelmező tavat fest egy kijelölt helyre. A területén belüli szövetséges hősök azonnal egy pajzsot kapnak, amelynek ereje néhány másodpercig tovább növekszik, amíg a területen belül maradnak.
- Stirring Lights / Kavargó fények (WE): Hwei három fénygömböt fest, amelyek néhány másodpercig körülötte keringenek. Hwei következő 3 támadása vagy képessége bónusz varázssebzést okoz, és manát tölt vissza találatkor.
- Subject: Torment / Téma: Gyötrelem (E): Hwei gyötrelmes látomások megfestésével irányítja ellenfeleit.
- Grim Visage / Zord ábrázat (EQ): Hwei egy rémisztő arcot indít útnak, amely varázssebzést okoz az első eltalált ellenfélnek, valamint rövid időre megfutamítja őt.
- Gaze of the Abyss / A mélység pillantása (EW): Hwei egy pokoli szemet fest egy kiválasztott helyre, amely rálátást biztosít, és a legközelebbi látható hősre mered. Rövid késleltetést követően egy lövedéket lő ki erre a hősre, amely mozgásképtelenné teszi az első eltalált ellenfelet, és varázssebzést okoz neki.
- Crushing Maw / Morzsoló mélység (EE): Hwei mohó szájat fest, amely varázssebzést okoz az eltalált ellenfeleknek, a középpont felé húzza őket, és fix, fokozatosan megszűnő lassítást alkalmaz rájuk.
- Spiraling Despair / Kétségbeesés örvénye (R): Hwei kétségbeeséssel teli látomásokkal sújt egy ellenséges hőst néhány másodpercre. A látomás kitágul, és tovább terjed a megérintett ellenfelekre, minden másodpercben varázssebzést okozva nekik. A zónán belüli ellenfelekre Kétségbeesés jelzőket halmoz. Minden Kétségbeesés jelző százalékos lassítást alkalmaz. Az időtartam végén a látomás szertefoszlik, varázssebzést okozva.
Érdekesség, hogy már 2012-ben beszélgetett arról Riot Morello az egyik fórumon, hogy az Invoker-dizájn az milyen következményekkel járna a LoL életében. Az egykori vezető fejlesztő szerint Nidalee, LeBlanc és Lee Sin hasonlóan összetett mechanikákkal rendelkezik, mégis teljesen jól tartják magukat a víz felszínén. A Riot több mint 11 évvel ezen beszélgetés után döntött úgy, hogy a Dota 2-ből már ismerős játékmenetet (Invoker karakter) kipróbálják a világ legnépszerűbb MOBA-jában is. Kíváncsian várhatjátok, hogy milyenre sikerül majd Hwei debütálása a 13.24-es frissítés részeként!