LoL: Ezért nem javítja ki az egyik legidegesítőbb dolgot a Riot Games

Megkérdezték a Riotot, hogy mikor számolják fel a problémát, itt a válasz!

Egyre közeledik a nap, amikor a League of Legends belép egy új korszakába. A 2024-es rangsorolt szezon indulásával átalakul az Idézők szurdoka, változnak az egyes dzsungeles szörnyek, valamint a mitikus tárgyaknak egyelőre ismét búcsút lehet inteni. A rengeteg változtatás szükséges ahhoz, hogy friss és izgalmas maradjon a játék. Tudja ezt a közösség és a Riot Games is, azonban van egy olyan terület, ahol a két tábor nem jut közös nevezőre. Amikor átdolgozták a fejlesztők a középső ösvényt, valamint a folyót, akkor véletlenül vagy szándékosan, de benne hagytak a LoL-ban egy olyan problémát, ami bár nem annyira látványos, minden mérkőzésen jelen van.

Ezeket olvastad már?

Vége Gangplank, vert helyzetben vagy! Alábecsülöd az erőmet Twisted Fate!

Valahogy magyarul nem hangzik olyan jól, az "I have the high ground", de a lényeget szerintem így is érteni. Valami hasonló történt a Riftben is, ugyanis a pályán vannak olyan pontok, amelyek nincsenek egy magasságban. Az indokolatlan 3D-nek köszönhetően lentről felfelé és fentről lefelé kell célozni a képességekkel. 

Ez azt jelenti, hogy rejtett módon, de bizonyos pontok tényleg mélyebben helyezkednek el, mint a körülöttük lévők. A Riot Games pontosan tud erről a dologról, viszont Phroxzon vezető fejlesztő elmondása alapján annyira sokba kerülne ezt kijavítani, hogy inkább nem is foglalkoznak vele. A Riot Games 2023-ban a valaha volt legnagyobb költségvetésből dolgozik, de így sincs elegendő erőforrása arra, hogy felszámolja ezt a hibát, ami már évek óta megkeseríti az idézőket. 

„Sokkal nehezebb eltüntetni a magasságból adódó különbségeket, mint azt gondolnátok” - erősített rá Phroxzon.

Kövess Minket!



Gamer szótár