A híd – A TV képernyőket is meghódítja az HBO nagyszabású realityje

A híd – A TV képernyőket is meghódítja az HBO nagyszabású realityje

Az HBO doku reality sorozata már a Discovery csatornán is látható! Minden csütörtök este új epizódokkal jelentkezik az tavalyi év egyik közkedvelt műsora.

14 különböző adottságokkal rendelkező ember belevág eddigi élete legnehezebb feladatába a civilizációtól távoli vadonban, egy tó partján. Egy közös van bennük: mindenki a fődíjra, a tó közepén elhelyezett 30 millió forintra hajt, aminek eléréséhez meg kell építeni egy 250 méteres hidat modern eszközök és segítség nélkül. A híd elkészüléséhez stratégiára, bizalomra és együttműködésre van szükség. A feladat teljesítése során a fizikai kihívás mellett a szereplők számos egyéni és csoportos mentális dilemmával szembesülnek. Vajon, hogy alakulnak az alapvető emberi és morális viszonyok, ha a végén csak egy valaki viheti el a fődíjat? A csapat vagy az egyéni érdek lesz erősebb? Egyáltalán, teljesíthető az első látásra lehetetlennek tűnő feladat?

 A Warner Bros. Discovery széles portfóliójának köszönhetően a nagysikerű sorozat "második életet” kap a lineáris csatornán, ráadásul a Discovery csatorna szinte minden háztartásban elérhető, ezáltal a reality egy új és még nagyobb közönséghez fog eljutni.  

A sorozat minden csütörtök este 22 órakor új epizóddal jelentkezik, amelyet a hét során többször is ismétel a Discovery. 

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések