Nem mindig tudatos döntés eredménye az, hogy behúzzák a csőbe az idézőket.
A Riot Games rengeteg energiát öl bele abba, hogy minél látványosabb és eladhatóbb kozmetikai tartalmakkal tömje tele a League of Legendset. A világ legnépszerűbb MOBA-ja free-to-play modellje ellenére dollármilliókat termel az amerikai (de kínai tulajdonban lévő) kiadó számára, ami nem a véletlen műve. Remek stratégiával bombázzák a játékosokat, akik közül rengetegen a FOMO-érzés miatt egyszerűen nem tudják megállni, hogy csak párezer forinttal ne gyarapítsák a gyűjteményüket. High Noon Senna és Ashe, Elementalist Lux, K/DA-család? Csak néhány példa azokra a hőskinézetekre, amelyek elképesztő népszerűségnek örvendenek a mai napig.
Ezeket olvastad már?
Splash art vs ingame skin?
De mi a helyzet akkor, ha a splash artnak, avagy a betöltőképernyőn látható grafikának alig-alig van köze ahhoz, ahogy játékon belül megjelenik a karakter? Sajnos több példát lehet találni arra, amikor elhúzza a Riot a mézesmadzagot egy olyan elképesztően látványos állóképpel, amire azonnal csorgatni kezdik a nyálukat a summonerek. Persze van olyan is, amikor pont fordítva történik meg mindez. A splash összességében egyáltalán nem csigázza fel a játékost, bezzeg az ingame minden igényt kielégít. Látványos animációk, remek alaptámadás-effekt, letisztult dizájn. Utóbbira talán a legjobb példa az összes IG-skin (meg az SSG Rakan), amelyek messze a legtöbbet használt világbajnoki tematikaként vannak jelen.