LoL: Ezt a frissítést tényleg komolyan gondolta a Riot Games?

LoL: Ezt a frissítést tényleg komolyan gondolta a Riot Games?

Érdekes azt látni, hogy az egyszerűsítés oltárán mit áldoznak fel a fejlesztők.

A 14. League of Legends-szezonban számos olyan változtatást eszközölt a Riot Games, amely megosztotta az idézőket. Átalakították a Riftet, teljesen kivették a játékból a mythic tárgyakat, valamint igyekeztek még letisztultabb formában tálalni az egyes tulajdonságokat legyen szó hősökről és itemekről. Utóbbi téren ez az egyszerűsítés kifejezetten furcsán sikerült, ugyanis többen felháborodottan adták tudtára a fejlesztőknek, hogy nem értenek egyet a döntésükkel.

Ezeket olvastad már?

Mi tűnt el?

Ha most ráviszed a kurzort az inventoryban található, általad megvásárolt valamelyik tárgyra, akkor nem tudsz elmerülni a statisztikákban. Persze látod azt, hogy mire képes valójában a dolog, a Shift megnyomásával további részleteket is megtudhatsz a működéséről, azonban egy nagyon fontos információ hiányzik: nem tudod, hogy mennyire volt effektív a vásárlás. Ez azt jelenti, hogy nem tudod megtekinteni azt, mennyi sebzést okozott vagy nyelt el, mennyi ellenállást csökkentett, mennyi időtartamig kapcsolt be a képessége. 

Remélhetőleg a Riot Games gondolkozik azon, hogyan lehetne visszaállítani a régi rendszert, amikor minden fontos statisztika pillanatok alatt elérhető volt bárki számára. Az alábbiakban megtalálod azokat a népszerű tárgyakat, amelyeknél tényleg számít, hogy az abilityjük tette-e a dolgát:

  • Blade of the Ruined King
  • Abyssal Mask
  • Sunfire Aegis
  • Hollow Radiance
  • Thornmail
  • Moonstone Renewer
  • Redemption

És akkor még arról nem is esett szó, hogy a gyógyító-pajzsoló tárgyaknál egy plusz Shiftet kell nyomni csak azért, hogy egyáltalán azt megtudd, valójában hány százalék extra gyógyító és pajzsoló erővel rendelkezel...

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések