Nem véletlen került a borítóképre Warwick, ugyanis vele is lehet hatalmasakat intelni, itt az élő példa.
A Riot Games valamit nagyon összekuszálhatott a 14. rangsorolt League of Legends-szezon indulása kapcsán a meccskeresés terén, ugyanis folyamatosan jönnek a panaszok arra, hogy milyen csapattársak és ellenfelek mellett kéne érvényesülni a Riftben. A legnagyobb közösségi fórumon bizonyítékokkal támasztják alá, hogy a rendszer összességében egyszerűen rossz. Remélhetőleg a háttérben hegesztenek valami javítást a fejlesztők, mert hosszabb távon tarthatatlanoknak tűnnek ezek az állapotok.
Ezeket olvastad már?
De mi a gond?
Kifejezetten érthetetlen, hogy friss 30-as szintű fiókokat miért sorol be a rendszer az 5 darab lejátszott besoroló után Gold környékére. Persze, valamilyen módon ki kell szűrni a smurföket, de az nem megoldás, hogy a teljesen kezdők 1-4-es eredmény után ott kezdenek, ahol sokan egész LoL-os karrierjük során nem jártak. A másik probléma, hogy az interekre még mindig nincs megoldás. Az alábbi két képen látható fiókok Platosak voltak 2023-ban, majd Gold 1-be kerültek a 0-5-ös besorolók után.
17 darab lefutott mérkőzés sem elég ezek szerint ahhoz, hogy valamilyen vészharang megszólaljon a Riotnál. A játékosok Goldtól Emeraldig boldogan futják a mérkőzéseket, ami valakinek biztos örömet okoz. Ilyen előzmények mellett fel kell tenni a mindenkit foglalkoztató kérdést: Miért éri meg valakinek Iron-Silver között szenvednie a már többszörösen elátkozott MMR-jével, ha egyszerűen indíthat egy új fiókot, ami elég nagy eséllyel akkor is Goldba kerül, ha előtte sosem látott rangsorolt meccseket.
Valami nagyon-nagyon félrecsúszott a háttérben, ez már nem az első jele annak, hogy rosszul működik a matchmaking. (Saját példa: Emerald 2-ből Emerald 3-ba dobott a LoL, miután 2-3-ban zártam a besorolókat. Mások Diamond 2-ből estek vissza Emerald 3-ba úgy, hogy hasonló besorolókat játszottak. Hol van itt a következetesség?)