Ezeket a tippeket fogadd meg, hogy megelőzd a konkurenseket!

Ezeket a tippeket fogadd meg, hogy megelőzd a konkurenseket!

Az e-kereskedelembe bekapcsolódni ma már viszonylag egyszerű, azonban sikert elérni egy versenytársaktól hemzsegő piacon még akkor sem az, ha jó minőségű terméket kínálunk jó áron.

Hogyan csináld jobban, mint a konkurenciád? Mi az a plusz, amivel ki tudsz emelkedni közülük, amiért a potenciális vevők téged választanak? Fizikai üzlet esetében könnyebb dolgod van, de a webshopok esetében, ahol nincs lehetőség a személyes találkozásra, valamivel nehezebb, de nem lehetetlen. Ehhez mutatunk most tippeket, tarts velünk!

Legyél minél több platformon látható!

Egyedi termék esetében egyszerűbb dolgod van, nem kell a konkurenciával megküzdeni, de ahhoz, hogy eljuss a vevőkhöz, szükség lesz online marketingre. 2 lehetőséged van, hogy a weboldalra tereld őket: az organikus elérés és a fizetett hirdetések. Az Adlab webshop marketing szolgáltatással mindkét területen hatékony segítséget kínál.

Cégvezetőként nem feltétlen van időd foglalkozni a marketinggel, hiszen az energiádat inkább a termékekre és a szolgáltatásokra kell fókuszálni, de elképzelhető, hogy kompetencia hiányában nem kezdesz bele. Ilyenkor jelenthet jó megoldást egy marketing szakember vagy ügynökség a stratégia kialakítására, valamint a hirdetéskezelésre és a tartalomgyártásra. 

Így előzheted meg a konkurenciát

Ahhoz, hogy megalkosd a győztes stratégiát, hogy kiemelkedj a tömegből, ismerned kell a versenytársakat. Nézd meg, hogyan működik a webáruházuk, derítsd ki, milyen gyenge pontjaik vannak!

Bár közvetlen kapcsolatod nincs a vevőiddel, mint egy fizikai üzlet esetén, de így is kapcsolatba léphetsz velük. Meséld el a sztoridat, mondd el, miért csinálod, mutasd meg, ki áll a webáruház mögött! Kérdezd meg a véleményüket, ezzel gyakorlatilag piackutatást végzel minimális anyagi ráfordítással!

Ahhoz, hogy egy webshop jó eséllyel szerezze meg a versenytársak elől az üzleteket, gyorsítania és egyszerűsítenie kell a rendelési folyamatán, tájékoztatni a vevőket, hol tart a folyamat. A szállítási idő is kulcskérdés, ajánlj expressz kiszállítást, illetve többféle kézbesítési és fizetési opciót! Pozitív hatást tesz a vevőkre, ha minden információt megadsz a termékekről, azok használatáról, akár videós formában is, illetve ha többet nyújtasz, mint amit várnak, például a megrendelésükhöz üdvözlőkártyát, apró ajándékot, termékmintát mellékelsz.

Mindent a vevőkért!

Helyezz nagy hangsúlyt az ügyfélszolgálatra, hogy személyesen is elérhető legyél, érdemben tudj a vevőkkel foglalkozni! 

A meglévő ügyfeleket megtartani kevésbé költséges, mint újakat szerezni, ezért tegyél meg mindent, hogy ne pártoljanak el tőled! A hűségprogramok – kuponok, extra kedvezmények, terméktesztelések, pontgyűjtő kártyák – nagyszerűek lehetnek, ahogy a valamennyi vevő számára biztosított csomagajánlatok is. Építs közösséget!

Ha szeretnéd professzionális kézben tudni a webáruházad online marketing kampányait a különböző platformokon, illetve szeretnéd erősíteni az organikus jelenléted, bízz meg vele szakembert!

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - 1 karátos gyémánt eljegyzési gyűrű: tökéletes választás lánykéréshez

A lánykérés egy életre szóló emlék: ez egy olyan pillanat, melyben egyszerre van jelen a közös múlt és jövő, a szenvedély és a meghittség, a bizonytalanság és az elszántság. Az esemény történhet a tengerparti naplementében vagy akár egy focimeccs szünetében a lelátón – bárhol is tesszük fel a kérdést, az élmény mindkét félnek felejthetetlen lesz.

Üzlet - Logózott ragasztószalag: a márka mozgó arculata

Az üzleti életben gyakran nem is gondolunk arra, hogy mennyire jelentőségteljesek a részletek. Például, vajon mekkora hatást gyakorolhat egy cég arculatára az, ha egyedi, logózott ragasztószalagot alkalmaz?

Közvetítések