Ezeket a tippeket fogadd meg, hogy megelőzd a konkurenseket!

Ezeket a tippeket fogadd meg, hogy megelőzd a konkurenseket!

Az e-kereskedelembe bekapcsolódni ma már viszonylag egyszerű, azonban sikert elérni egy versenytársaktól hemzsegő piacon még akkor sem az, ha jó minőségű terméket kínálunk jó áron.

Hogyan csináld jobban, mint a konkurenciád? Mi az a plusz, amivel ki tudsz emelkedni közülük, amiért a potenciális vevők téged választanak? Fizikai üzlet esetében könnyebb dolgod van, de a webshopok esetében, ahol nincs lehetőség a személyes találkozásra, valamivel nehezebb, de nem lehetetlen. Ehhez mutatunk most tippeket, tarts velünk!

Legyél minél több platformon látható!

Egyedi termék esetében egyszerűbb dolgod van, nem kell a konkurenciával megküzdeni, de ahhoz, hogy eljuss a vevőkhöz, szükség lesz online marketingre. 2 lehetőséged van, hogy a weboldalra tereld őket: az organikus elérés és a fizetett hirdetések. Az Adlab webshop marketing szolgáltatással mindkét területen hatékony segítséget kínál.

Cégvezetőként nem feltétlen van időd foglalkozni a marketinggel, hiszen az energiádat inkább a termékekre és a szolgáltatásokra kell fókuszálni, de elképzelhető, hogy kompetencia hiányában nem kezdesz bele. Ilyenkor jelenthet jó megoldást egy marketing szakember vagy ügynökség a stratégia kialakítására, valamint a hirdetéskezelésre és a tartalomgyártásra. 

Így előzheted meg a konkurenciát

Ahhoz, hogy megalkosd a győztes stratégiát, hogy kiemelkedj a tömegből, ismerned kell a versenytársakat. Nézd meg, hogyan működik a webáruházuk, derítsd ki, milyen gyenge pontjaik vannak!

Bár közvetlen kapcsolatod nincs a vevőiddel, mint egy fizikai üzlet esetén, de így is kapcsolatba léphetsz velük. Meséld el a sztoridat, mondd el, miért csinálod, mutasd meg, ki áll a webáruház mögött! Kérdezd meg a véleményüket, ezzel gyakorlatilag piackutatást végzel minimális anyagi ráfordítással!

Ahhoz, hogy egy webshop jó eséllyel szerezze meg a versenytársak elől az üzleteket, gyorsítania és egyszerűsítenie kell a rendelési folyamatán, tájékoztatni a vevőket, hol tart a folyamat. A szállítási idő is kulcskérdés, ajánlj expressz kiszállítást, illetve többféle kézbesítési és fizetési opciót! Pozitív hatást tesz a vevőkre, ha minden információt megadsz a termékekről, azok használatáról, akár videós formában is, illetve ha többet nyújtasz, mint amit várnak, például a megrendelésükhöz üdvözlőkártyát, apró ajándékot, termékmintát mellékelsz.

Mindent a vevőkért!

Helyezz nagy hangsúlyt az ügyfélszolgálatra, hogy személyesen is elérhető legyél, érdemben tudj a vevőkkel foglalkozni! 

A meglévő ügyfeleket megtartani kevésbé költséges, mint újakat szerezni, ezért tegyél meg mindent, hogy ne pártoljanak el tőled! A hűségprogramok – kuponok, extra kedvezmények, terméktesztelések, pontgyűjtő kártyák – nagyszerűek lehetnek, ahogy a valamennyi vevő számára biztosított csomagajánlatok is. Építs közösséget!

Ha szeretnéd professzionális kézben tudni a webáruházad online marketing kampányait a különböző platformokon, illetve szeretnéd erősíteni az organikus jelenléted, bízz meg vele szakembert!

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - Amit a hőpapír címkékről tudni kell

Lehet, hogy nem is tudatosul bennünk, de a mindennapokban gyakran találkozhatunk az öntapadós etikett címkékkel. Például amikor vásárolunk a boltban és elolvassuk az élelmiszerek adatait, amik rendszerint ilyen címkéken szerepelnek, vagy amikor a zöldségekre, gyümölcsökre címkét ragasztunk, miután lemértük őket. Ez utóbbi a sportos és egészségtudatos emberek számára biztosan nem ismeretlen!

Üzlet - Ami a sportolónak az erőnlét, az a szerszámgépnek az akkumulátor!

Ahogy egy sportoló sem vághat neki felkészületlenül egy versenynek, úgy egy szerszámgép sem hozhatja ki magából a maximumot, ha nincs megfelelően feltöltve az akkumulátora. A sportban és a szerelésben is kulcsszerepet játszik az energiaszint – előbbinél az izomerő, utóbbinál a feszültség és az üzemidő számít.

Közvetítések