Ezeket a tippeket fogadd meg, hogy megelőzd a konkurenseket!

Ezeket a tippeket fogadd meg, hogy megelőzd a konkurenseket!

Az e-kereskedelembe bekapcsolódni ma már viszonylag egyszerű, azonban sikert elérni egy versenytársaktól hemzsegő piacon még akkor sem az, ha jó minőségű terméket kínálunk jó áron.

Hogyan csináld jobban, mint a konkurenciád? Mi az a plusz, amivel ki tudsz emelkedni közülük, amiért a potenciális vevők téged választanak? Fizikai üzlet esetében könnyebb dolgod van, de a webshopok esetében, ahol nincs lehetőség a személyes találkozásra, valamivel nehezebb, de nem lehetetlen. Ehhez mutatunk most tippeket, tarts velünk!

Legyél minél több platformon látható!

Egyedi termék esetében egyszerűbb dolgod van, nem kell a konkurenciával megküzdeni, de ahhoz, hogy eljuss a vevőkhöz, szükség lesz online marketingre. 2 lehetőséged van, hogy a weboldalra tereld őket: az organikus elérés és a fizetett hirdetések. Az Adlab webshop marketing szolgáltatással mindkét területen hatékony segítséget kínál.

Cégvezetőként nem feltétlen van időd foglalkozni a marketinggel, hiszen az energiádat inkább a termékekre és a szolgáltatásokra kell fókuszálni, de elképzelhető, hogy kompetencia hiányában nem kezdesz bele. Ilyenkor jelenthet jó megoldást egy marketing szakember vagy ügynökség a stratégia kialakítására, valamint a hirdetéskezelésre és a tartalomgyártásra. 

Így előzheted meg a konkurenciát

Ahhoz, hogy megalkosd a győztes stratégiát, hogy kiemelkedj a tömegből, ismerned kell a versenytársakat. Nézd meg, hogyan működik a webáruházuk, derítsd ki, milyen gyenge pontjaik vannak!

Bár közvetlen kapcsolatod nincs a vevőiddel, mint egy fizikai üzlet esetén, de így is kapcsolatba léphetsz velük. Meséld el a sztoridat, mondd el, miért csinálod, mutasd meg, ki áll a webáruház mögött! Kérdezd meg a véleményüket, ezzel gyakorlatilag piackutatást végzel minimális anyagi ráfordítással!

Ahhoz, hogy egy webshop jó eséllyel szerezze meg a versenytársak elől az üzleteket, gyorsítania és egyszerűsítenie kell a rendelési folyamatán, tájékoztatni a vevőket, hol tart a folyamat. A szállítási idő is kulcskérdés, ajánlj expressz kiszállítást, illetve többféle kézbesítési és fizetési opciót! Pozitív hatást tesz a vevőkre, ha minden információt megadsz a termékekről, azok használatáról, akár videós formában is, illetve ha többet nyújtasz, mint amit várnak, például a megrendelésükhöz üdvözlőkártyát, apró ajándékot, termékmintát mellékelsz.

Mindent a vevőkért!

Helyezz nagy hangsúlyt az ügyfélszolgálatra, hogy személyesen is elérhető legyél, érdemben tudj a vevőkkel foglalkozni! 

A meglévő ügyfeleket megtartani kevésbé költséges, mint újakat szerezni, ezért tegyél meg mindent, hogy ne pártoljanak el tőled! A hűségprogramok – kuponok, extra kedvezmények, terméktesztelések, pontgyűjtő kártyák – nagyszerűek lehetnek, ahogy a valamennyi vevő számára biztosított csomagajánlatok is. Építs közösséget!

Ha szeretnéd professzionális kézben tudni a webáruházad online marketing kampányait a különböző platformokon, illetve szeretnéd erősíteni az organikus jelenléted, bízz meg vele szakembert!

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések