Egy Wild Riftben már régóta ismert játékelemet emel most át a Riot Games a PC-s verzióba.
A mozgási sebesség a League of Legends egyik legfontosabb értéke, sokszor mégis a játék egy késői szakaszában arra kényszerülünk, hogy megváljunk a cipők és csizmák adta előnyöktől, és egy értékesebb tárgyat vegyünk helyettük. Be kell ismerni, hogy egy 1100 aranyba kerülő Dühöngők Csizmájánál lényegesen jobban mutat egy 6. lövész tárgy a buildben, még akkor is, ha emiatt sokszor nehezen tartjuk a lépést csapattársainkkal, vagy okoz problémát a felénk repülő skillshotok kikerülése. Ezt a problémát vette célkeresztbe a Riot Games egy a Wild Riftben már a kezdetek óta jelen lévő mechanika lemásolásával.
Akik ismerik a mobilos LoL-t, azok biztos tudják, hogy ott a cipő fejlesztése nem áll meg a második szintnél. Az alap Cipő tárgyat a PC-s League of Legends-ben ismert módon tovább tudjuk fejleszteni például egy Acélozott Bakancsra vagy Higanyléptekre, de a Wild Rift itt nem állt meg és például a cipőnket még tovább tudjuk erősíteni különböző "varázslatokkal".
Ezeket olvastad már?
A League of Legends-be a lövész tárgyak változtatásával bekerülő újítás nem más, mint hogy a támadási sebességet biztosító Berserker's Greaves-t (magyarul Dühöngők Csizmája) tovább tudják majd fejleszteni az ADC-k a Zefír tárgyra, ezzel még több támadási- és mozgási sebességre tehetnek szert, illetve a 2000 arany kipengetéséért még egy lassítás csökkentő passzív hatást is kap a visszatérő tárgy.
A Riot tervei szerint ha sikeres a változtatás, a többi cipő is kaphat majd hasonló fejlesztési opciókat. A csizma erősítések a tervek szerint 2000 arany feláron érkeznek majd, illetve 15-ös szint felett lesznek csal elérhetőek, ezzel biztosítva, hogy tényleg csak a játék késői szakaszában akarják majd megvásárolni azt a játékosok.
Ti nektek hogy tetszenek eddig a Riot változtatásai?