A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.
Hatalmas frissítést kapott Ornn a legújabb PBE patch-ben, a felső ösvényes tankot a tervek szerint a 14.11-es frissítésben egy újradolgozott passzív képességgel láthatjuk majd az Idézők Szurdokában (és az Ordító Szakadék hídján).
A változtatásokra FrankTheBoxMonster Reddit felhasználó hívta fel a figyelmet. Az adatbányász több érdekes információt is megosztott a bejegyzésében, például a csapattársaknak való fejlesztés továbbra is az első sloton lévő tárgyat fogja priorizálni, de az eddigiekkel szemben már közel minden legendás tárgy fejleszthető lesz majd a Lángoló Kohó (Passzív) képességével.
[PBE datamine] 2024 May 14 (Patch 14.11): Ornn upgrades overhaul
byu/FrankTheBoxMonster inleagueoflegends
Rövid összefoglaló azoknak akik nem szeretnek olvasni (vagy nem tudnak angolul):
- Ornn fejlesztései fixen 1000 aranyat érnek majd, eloszlatva az alábbi tárgy adta statok között:
- 1 sebzés = 35 arany
- 1 varázserő = 20 arany
- 1 életerő = 2.66 arany
- 1 páncél = 20 arany
- 1 varázsellenállás = 18 arany
- 1 képességgyorsítás = 31.25 arany (Érdekes, hogy a Riot a képességgyorsítás értékét nem a Világító Gömb tárgy alapján határozza meg)
- 1% támadási sebesség = 30 arany
- Az életerő meghatározásánál úgy látszik lefele kerekít a Riot, a legközelebbi 25-el osztható számra
- Pl: 500 arany esetén +188 életerőt kellene kapnunk egy Ornn fejlesztéssel, helyette viszont csak 175-öt ad majd
- Az első mezőben lévő tárgyat fogja fejleszteni Ornn
- A fejlesztett tárgyaknak nincs többé egyedi neve
Jól látjátok. Az Ornn fejlesztette tárgyak elveszítik egyedi neveiket. Ez bár gyakorlatban nem sokat jelent, a játék mégis valahogy kicsit szomorkásabbnak és sterilebbnek fog majd tűnni ezután, legalábbis ne mondja nekem senki, hogy az "Obszidián Hasítóbárd" helyett szívesebben olvasná a megszokott "Fekete Hasítóbárd" feliratot, ami mögé csak zárójelben odabiggyesztette a Riot, hogy"Mestermű"... (Vagy valami hasonló, a magyar neveket még nem tudjuk pontosan)
Ezeket olvastad már?
A Riot a múltban többször is említette, hogy Ornn passzívja a régi formájában nem fenntartható, mert minden egyes tárgymódosítással újra meg újra hozzá kellett nyúlni a karakter által kínált tárgyak adataihoz is. Az új automatizált rendszer ezt majd biztos segít megoldani, az pedig már csak ha ezen a (keserédes) tortán, hogy minden tárgy fejleszthető lesz majd a következő frissítéstől.
TI nektek is hiányozni fognak az Ornnos tárgyak nevei?