Kicsit mellé ment a legújabb League of Legends frissítés, a Riot gyorsan bele is nyúl a játékba, mielőtt késő lenne.
Combos kis frissítés érkezik nemsokára a játékba, a 14.10-es szakaszközi patch ugyanis a vártnál jobban megbolygatta a metát és néhány karakter a tervezettnél erősebb pozícióban landolt, mások pedig sokkal gyengébbek lettek mint ahogy azt a Riot akarta.
Ezeket olvastad már?
A League of Legends legújabb frissítésének legnagyob vesztesei egyértelműen az Esszenciamartalóc használók voltak, illetve az átdolgozott Corki is gyengébben teljesít a vártaknál. (Bár Corki teljesítményét beárnyékolhatja az, hogy sok játékos azzal sincs tisztában, hogy a karaktert reworkölte a Riot):
- Corki, a vakmerő tüzér:
- Foszforlövedék (Q)
- Sebzés: 70-230 → 70-250
- Golyószóró (E)
- Fizikai sebzés szorzó: 200% → 250%
- Rakétatűz (R)
- Fizikai sebzés szorzó: 70% → 80%
- Foszforlövedék (Q)
- Smolder, a tűzokádó tökmag:
- Alap sebzés: 55 → 57
- Alap életerő: 575 → 605
- Alap életerő-regen: 3/5mp → 4.5/5mp
A játékba azért nem csak gyengültek a karakterek, vannak akik hihetetlenül erősek lettek. Ez leginkább annak tudható be, hogy néhány lövésznek egyáltalán nem volt szüksége a régi ADC tárgyakban lévő értékekre. Például Samira kifejezetten nem szeretett támadási sebeséget építeni, de a korábbi tárgyak miatt sokszor erre kényszerült. Az új verzió nagy erőt adott a Samirához hasonló hősök kezébe, vissza is kellett venni belőlük egy kicsit.
- Draven, a dicső hóhér:
- Draven ligája (Passzív):
- Bónusz arany: 40 + 2.5 x jelző
- Forgó fejsze (Q):
- Sebzés: 45-65 → 40-60
- Draven ligája (Passzív):
- Samira, a sivatagi rózsa:
- Sebzés növekedés: 3.3 → 3
- Pengeörvény (W):
- Fizikai sebzés szorzó: 80% → 60%
- Pokoli sortűz (R):
- Fizikai sebzés szorzó: 50% → 45%
A karakterek mellé a tárgyakat is gyengíti majd a Riot, az új Fekete Fáklya tűnik túl erősnek a varázslók kezében, az Esszenciamartalóc viszont annyira gyenge volt, hogy meg kellett támogatni egy kis sebzéssel.
Ti mit gondoltok eddig a szakaszközi frissítésről?