Mit kell tudni a roll-up méretekről?

Mit kell tudni a roll-up méretekről?

A roll-upok rendkívül népszerű marketingeszközök, amelyekkel kapcsolatban azonban felmerülhet, hogy mekkora méretre van szüksége egy vállalkozásnak. Éppen ezért gondoltunk arra, hogy górcső alá vesszük a leggyakrabban használt méreteket, hiszen csak a tökéletes nagysággal érhetjük el a kitűzött marketing célokat.

Ehhez meg kell találni az ideális felületnagyságot, amellyel minél több ember figyelmét fel tudjuk kelteni. Az alábbiakban eláruljuk, hogy mit érdemes tudni a roll-up méretekkel kapcsolatban.

Számtalan méret és típus

Jó hír, hogy a kínálatra nem lehet panasz. A Plakát Nyomda roll-up eszközei ugyanis többféle méretben kaphatóak, így léteznek egészen kicsi, asztalra helyezhető változatok, valamint kétméteres magasságot elérő kivitelek egyaránt. Ennek köszönhetően minden cég vagy vállalkozás megtalálhatja magának a megfelelő méretet és kialakítást.

Az egyik leggyakoribb méret a 85 x 200-as, amely nem véletlen számít kedveltnek. Egy ilyen szélesség rendkívül jól kezelhető, nem foglal plusz helyet, magasságával azonban nagyon látványos lesz az eredmény. Olyannyira jó választás, hogy egyes eseményeken ebből a nagyságból félkörívben 3-4 darabot is elhelyeznek egymás után, amivel kimaxolják a figyelemfelkeltés fogalmát.

Mit kell tudni a nagyobb méretekről?

A 100 x 200 cm-es roll-upokat főleg sajtótájékoztatón és színpadokon alkalmazzák, hiszen ezek a reklámhordozók nagyobb felülettel rendelkeznek, így sok szöveg fér el rajtuk. A feliratokkal harmonikus és látványos eredményt érhetünk el, ráadásul messzebbről is jól láthatóak, ami főleg egy nagyobb teremben lehet nagy előny. Abban az esetben, ha valaki ezt a méretet választja, akkor érdemes 50-50%-os képi és szövegarányt tartani.

Ami pedig a 120 x 200 és a 150 x 200 cm-es roll-upokat illeti, ezek azok közé tartoznak, amelyeket kültéren is bátran alkalmazhatunk. A szélességük miatt rendkívül stabilak, nem véletlen, hogy gyakran látjuk őket mozgó utcai kiállításokon, sajtófalként, valamint több alkalommal hátfalként is.

Az asztali roll-up választása

Ha azonban csak asztali megoldásokat keresünk, akkor a 30 x 40 cm-es méret lesz az ideális számunkra. Egy tévhit a roll-upokkal kapcsolatban, hogy kizárólag nagy méretben érdemes őket használni. Napjainkban már készülnek A/4-es és A/3-as méretek is, amelyeket kihelyezhetünk az eseményeken az asztalra reklámcélú grafikai megjelenítésre.

Ha mindez nem lenne elég, akkor ez a méret gyakran szimplán kommunikációs célt szolgál. Elárulhatjuk rajtuk a vevőknek, hogy milyen fontos változásokról kell tudniuk a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.

Fontos azonban, hogy bármilyen méret mellett döntünk, mindegyik eredményes reklámeszköz lehet akár kint, akár bent. Nem árt, ha a rendeléskor jelezzük, hogy hol és milyen formában használnánk őket. Amennyiben kültéri modellekről van szó, akkor szempont lehet a strapabíró állvány, valamint az extrán megerősített vagy lesúlyozott lábakkal rendelkező változat választása.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések