Mit kell tudni a roll-up méretekről?

Mit kell tudni a roll-up méretekről?

A roll-upok rendkívül népszerű marketingeszközök, amelyekkel kapcsolatban azonban felmerülhet, hogy mekkora méretre van szüksége egy vállalkozásnak. Éppen ezért gondoltunk arra, hogy górcső alá vesszük a leggyakrabban használt méreteket, hiszen csak a tökéletes nagysággal érhetjük el a kitűzött marketing célokat.

Ehhez meg kell találni az ideális felületnagyságot, amellyel minél több ember figyelmét fel tudjuk kelteni. Az alábbiakban eláruljuk, hogy mit érdemes tudni a roll-up méretekkel kapcsolatban.

Számtalan méret és típus

Jó hír, hogy a kínálatra nem lehet panasz. A Plakát Nyomda roll-up eszközei ugyanis többféle méretben kaphatóak, így léteznek egészen kicsi, asztalra helyezhető változatok, valamint kétméteres magasságot elérő kivitelek egyaránt. Ennek köszönhetően minden cég vagy vállalkozás megtalálhatja magának a megfelelő méretet és kialakítást.

Az egyik leggyakoribb méret a 85 x 200-as, amely nem véletlen számít kedveltnek. Egy ilyen szélesség rendkívül jól kezelhető, nem foglal plusz helyet, magasságával azonban nagyon látványos lesz az eredmény. Olyannyira jó választás, hogy egyes eseményeken ebből a nagyságból félkörívben 3-4 darabot is elhelyeznek egymás után, amivel kimaxolják a figyelemfelkeltés fogalmát.

Mit kell tudni a nagyobb méretekről?

A 100 x 200 cm-es roll-upokat főleg sajtótájékoztatón és színpadokon alkalmazzák, hiszen ezek a reklámhordozók nagyobb felülettel rendelkeznek, így sok szöveg fér el rajtuk. A feliratokkal harmonikus és látványos eredményt érhetünk el, ráadásul messzebbről is jól láthatóak, ami főleg egy nagyobb teremben lehet nagy előny. Abban az esetben, ha valaki ezt a méretet választja, akkor érdemes 50-50%-os képi és szövegarányt tartani.

Ami pedig a 120 x 200 és a 150 x 200 cm-es roll-upokat illeti, ezek azok közé tartoznak, amelyeket kültéren is bátran alkalmazhatunk. A szélességük miatt rendkívül stabilak, nem véletlen, hogy gyakran látjuk őket mozgó utcai kiállításokon, sajtófalként, valamint több alkalommal hátfalként is.

Az asztali roll-up választása

Ha azonban csak asztali megoldásokat keresünk, akkor a 30 x 40 cm-es méret lesz az ideális számunkra. Egy tévhit a roll-upokkal kapcsolatban, hogy kizárólag nagy méretben érdemes őket használni. Napjainkban már készülnek A/4-es és A/3-as méretek is, amelyeket kihelyezhetünk az eseményeken az asztalra reklámcélú grafikai megjelenítésre.

Ha mindez nem lenne elég, akkor ez a méret gyakran szimplán kommunikációs célt szolgál. Elárulhatjuk rajtuk a vevőknek, hogy milyen fontos változásokról kell tudniuk a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.

Fontos azonban, hogy bármilyen méret mellett döntünk, mindegyik eredményes reklámeszköz lehet akár kint, akár bent. Nem árt, ha a rendeléskor jelezzük, hogy hol és milyen formában használnánk őket. Amennyiben kültéri modellekről van szó, akkor szempont lehet a strapabíró állvány, valamint az extrán megerősített vagy lesúlyozott lábakkal rendelkező változat választása.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - A belső motiváció ereje

Sokan azt gondolják, hogy a fizetés a legerősebb motiváció a munkahelyen. De vajon miért van az, hogy egy jó csapat, izgalmas feladat vagy fejlődési lehetőség sokkal hosszabb távon tartja lelkesnek az embereket, mint bármilyen béremelés? Az agilis módszertan egyik legfontosabb tanulsága, hogy a belső hajtóerő sokkal erősebb lehet, mint az anyagi ösztönzés. Nézzük meg, hogy működik ez az agilitás terén!

Üzlet - A méz és annak glikémiás indexe: tények és félreértések

A méz hosszú idők óta fontos szerepet játszik az emberi táplálkozásban, de még ma is gyakran alakulnak ki félreértések vele kapcsolatban, főleg az egészségügy területén. Legutóbb például egy televíziós műsorban azt sugallták, hogy a méz glikémiás indexe miatt kerülnünk kellene. De valóban van valami igazság ebben, vagy csak félreértelmezett adatokra támaszkodnak az aggályok?

Közvetítések