Egy kutatás szerint a nézők negyede két színésznő miatt ült csak be a Beetlejuice 2-re

Egy kutatás szerint a nézők negyede két színésznő miatt ült csak be a Beetlejuice 2-re

A Beetlejuice Beetlejuice elképesztő nagyot durrantott a tengerentúlon, ez pedig új rekordot jelentett Jenna Ortégának is, de ez nagyrészt pont neki köszönhető.

A nagy érdeklődéssel várt folytatás pénteken, szeptember 6-án debütált a mozikban, a nyitóhétvégét követően 110 millió dollárt hozott a konyhára, csak az Egyesült Államokban. Az új kaland könnyedén túlszárnyalta az 1988-as első felvonást, amely 'csak' 74,7 millió dollárra volt jó a maga idejében. A legjobb az egészben, hogy a második epizód a 100 millió dolláros előrejelzést is simán felülmúlta.

A Beetlejuice 2 három évtizeddel az első film eseményei után játszódik, és természetesen a címszereplő bőrébe ismét Michael Keaton bújhatott, de Winona Ryder és Catherine O'Hara is visszatért, Lydia és Delia Deetzként. Továbbá a nézők megismerkedhetnek Lydia elhidegült tinédzser lányával, Astriddal is, akit Jenna Ortega alakít. Egy hirtelen tragédiát követően a Deetz família három női tagja kénytelen visszatérni a Winter Riverben található szellemjárta házba. A káosz azonban ismét elszabadul, amikor Astrid a padláson rábukkan az ikonikus modellre. A stábhoz csatlakozott Justin Theroux, Monica Bellucci, Willem Dafoe és Danny DeVito is, és bár elképesztő neveket vonultat fel az új film, a Rotten Tomatoes leadott értékelések (76%) alapján elmarad az elődjétől (az első rész 83%-ot kapott).

A film új rekordot állított fel Ortega számára. A Beetlejuice 2-vel minden eddiginél többet hozott egy új alkotása a színésznőnek, eltekintve a Vasember 3-ban játszott apró szerepétől, amikor is az alelnök lányaként tűnt fel egy rövid időre a képernyőn. Nem véletlenül ragaszkodott hozzá a stúdió, ugyanis egy kimutatás arra világított rá, hogy a nézők 25%-a épp Jenna Ortega és Winona Ryder párosa miatt ült be a mozikba megnézni a folytatást. Ráadásul a Warner Bros. kampányának nagy része Ortega 38 milliós közösségi média felületeinek kihasználására épült. Ez úgy tűnik bevált, és megtette a hatását.

A horror-vígjáték egyben Tim Burton rendező második legnagyobb nyitányát hozta össze, közvetlenül az Alice Csodaországban mögött – az a produkció 2010-ben 116,1 millió dollárra volt jó az első hétvégét követően.

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések