Hogyan gyárthatsz igazán ütős közösségi média tartalmat?

Hogyan gyárthatsz igazán ütős közösségi média tartalmat?

Az nem lehet kérdés, hogy egy cégnek jelen kell-e lennie a közösségi média felületeken. A válasz egyértelmű: igen. Azonban egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan. Ha nem megfelelő, nem rendszeres, nem friss a tartalom, akkor olyan, mintha ott sem lennénk.

Olyan ez, mint a sport: minél többet teszel bele, annál jobb eredményeket érsz el. És nem kell egyedül csinálnod! Ki is szervezheted ezt a munkát. Például Marketinges Erika és csapata közösségi média kezelés terén is a segítségedre lehet. De adunk most mi is néhány tippet, amivel profibbá teheted a social media felületeidre gyártott tartalmakat. Vágjunk is bele!

Fókuszban a platform sajátosságai

Amikor egy közösségi média oldalra tartalmat gyártasz, mindig törekedj arra, hogy annak a sajátosságait alkalmazd. Más szöveg kell Facebookra, és megint más Instagramra, aztán ott van a TikTok is, ami szintén egy teljesen más platform. A tartalomtípusnak is különbözőnek kell lennie, ezt is tartsd szem előtt! Lényeges az is, hogy a többi tartalommal is összhangban legyen, mert ha nem illik oda, figyelmen kívül fogják hagyni a felhasználók.

Legyen még jobb a felhasználói élmény!

Amikor épp a tartalmat fogalmazod, mindig gondolj arra, hogy hogyan tudnád vele fokozni a felhasználói élményt. Fontos, hogy ne szakítson meg más tartalomfolyamot, hanem legyen annak része! Így fogalmazz, így gyárts kreatívot!

Gyorsan fogyasztható tartalmak

A közösségi média platformok sajátossága, hogy nem szabad az információkat bő lére ereszteni rajtuk. Konkrétabban mit jelent ez? Max. 1 percben foglald össze, amit üzenni szeretnél. Legyen rövid, de szerepeljen benne minden, ami lényeg. A hosszabb anyagoknak ott van a blog vagy az oktatóvideó, de Facebookon, Instagramon, TikTokon légy minél tömörebb!

Legyél konzekvens!

Akkor tud egy közösségi média csatorna jól működni, ha következesen használod. Értendő ez a vizuális és a szöveges tartalomra is. Mindig hasonló stílusban és a céges arculati elemeket tudatosan alkalmazva kommunikálj!

Egyszerre szórakoztasson és informáljon!

Figyelj arra, hogy arányosan oszd meg a tájékoztató jellegű és a szórakoztató tartalmakat az oldalaidon. Legyen minél változatosabb a felhozatal. Néha engedd be a közönséged a kulisszák mögé is, hidd el, értékelni fogják, és meg is hálálják majd!

A rendszerességet nem szabad elhanyagolni

Ha egyszer elkezdted, akkor ne hagyd abba! Akkor már nincs olyan, hogy 2-3 hétre eltűnsz, mert nincs rá időd, vagy nincs hozzá tartalmad. Meg kell keresni a kommunikálható témákat, és előre betervezni egy úgynevezett content planbe. Aztán akár időzítheted is ezeket, így biztosan nem fog kimaradni semmi.

Ha követed a fenti tanácsokat, rövid időn belül tapasztalni fogod a változást. Ha pedig úgy érzed, hogy egyedül nem megy, kérj szakértői segítséget például Marketinges Erikától és csapatától.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - 4 dolog, amit mérlegelni kell bankszámlanyitás előtt (X)

A legtöbbünk bankszámla nélkül ma már el sem tudja képzelni az életet: amellett, hogy ide érkezik a fizetésünk, innen indítjuk az átutalásokat, a számlához tartozó kártya segítségével fizetünk a boltban és az egyenlegünk ellenőrzésével tudjuk nyomon követni az anyagi helyzetünket. Ha éppen most állunk bankszámla nyitás előtt – akár először, akár azért, mert már váltani szeretnénk – sok kérdést érdemes előzetesen átgondolni: lássuk, mik ezek.

Üzlet - Sporteszközök címkézése: mire figyeljünk?

Gyártóként és forgalmazóként a sporteszközök címkézése több szempontból is kiemelkedően fontos. Nem csupán a termékek azonosítására szolgál, hanem információval látja el a vásárlókat, segíti a logisztikai folyamatokat, és a szabályozási előírásoknak való megfelelést is biztosítja. 

Üzlet - A pihentető alvás elengedhetetlenül fontos!

Minden bizonnyal már mindenkivel előfordult, hogy hiába aludt akár nyolc vagy kilenc órát is, reggel mégis úgy érezte magát, mint aki egy percet sem pihent. Ez is bizonyítja, hogy nem elég az, hogy csupán az elégséges alvásmennyiségre ügyeljünk, figyelni kell annak minőségére is.

Üzlet - Hogyan figyeld versenytársaid hirdetéseit, és mit tanulhatsz belőlük?

A versenytársak megfigyelése alap az online marketing jelenlét sikeréhez. Ahhoz, hogy lépést tarts a piaci trendekkel és fejleszd saját stratégiádat, ez a lépés kihagyhatatlan. Szerencsére ma már számos eszköz áll rendelkezésre, amelyekkel alapos betekintést nyerhetsz más vállalkozások hirdetési tevékenységeibe.