Új Godzilla-filmet készít az Oscar-díjas Minus One rendezője

Új Godzilla-filmet készít az Oscar-díjas Minus One rendezője

Takashi Yamazaki új Godzilla-filmen dolgozik. 

A tavaly novemberben debütált japán Godzilla-film, a Godzilla Minus One nagyon megnyerte magának a kritikusokat, de nem csak a szakma, a közönség is éppúgy odáig volt az 1940-es években játszódó szörnyfilmmért, amely 15 millió dollárból készült és 116 millió dollárt termelt világszerte, ami kifejezetten szép teljesítmény egy nem angol produkciótól - a kaidzsú film jelenleg 99 százalékon áll a kritikusok véleménye alapján a Rotten Tomatoes-on. És mint az nemrégiben kiderült, nem a Minus One lesz Takashi Yamazaki utolsó Godzilla-filmje. 

A The Hollywood Reporter arról számolt be, hogy zöld utat kapott a 38.(!) Godzilla-film is, amely mögött ismételten a japán Toho filmstúdió áll, Yamazaki pedig visszacsüccsenhet majd direktori székbe, továbbá a forgatókönyvet is ő írja majd. 

Üdvözlök mindenkit, csodálatos hírem van” – adta hírül a japán filmrendező a közösségi médiában. „Én fogom rendezni az új Godzilla-filmet. Kérem, maradjon velünk.”

Nem világos, hogy a soron következő Godzilla-film a Minus One közvetlen folytatása lesz-e, vagy egy teljesen új sztorit akarnak majd tető alá hozni a készítők. A Godzilla egyébként a világ legrégebb óta futó filmsorozata, az első filmet még 1954-ben mutatták be, azóta pedig 36 további produkció látott napvilágot. 

Borítókép forrása: Toho

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések