Az Aaron Taylor-Johnson főszereplésével készült szuperhősmozi megforgatta a kést a Sony szívében.
Akik abban bíztak, hogy a Kraven, a vadász visszahozza majd a hálószövő nélküli Pókember-filmek becsületét, azok tévedtek, a mozis bevételt illetően legalábbis mindenképpen. J. C. Chandor rendezése a hazai színtéren mindössze 11 millió dollárral nyitott, ezzel pedig átvette a vezetést a Madame Webtől, mint a legrosszabb nyitányt produkáló Sony-s Pókember-mozifilm. Jelenleg tehát így néz ki az a bizonyos szégyenlista az észak-amerikai nyitóhétvégéket illetően - a leggyengébb nyitánytól haladunk a legerősebbig.
- Kraven, a vadász - 11 millió dollár
- Madame Web - 15.3 millió dollár
- Morbius - 17.3 millió dollár
- Venom 3 - 51 millió dollár
- Venom 1 - 80.2 millió dollár
- Venom 2 - 90 millió dollár
A Pókember-történetek vadásza a Rotten Tomatoes százalékok tekintetében sem szerepelt valami fényesen, legalábbis a szakmai vélemények alapján. A Kraven, a vadász cikkünk írásának pillantában 15 százalékon áll 104 beérkezett kritika szerint, ami viszont érdekes, hogy a nézők ennél lényegesen jobbra, 73 százalékra értékelik a filmet több mint ezer beérkezett vélemény alapján.
Kravent, civil nevén Szergej Kravinoffot a Sony filmjében láthattuk először élőszereplős formában, korábban animácós sorozatokban bukkant csak fel a karakter. Bár a kritika lehúzta a filmet, véleményünk szerint nem lett olyan rossz a végeredmény, mint a Madame Web vagy a Morbius esetében, még annak ellenére sem, hogy a forgatókönyv és a dialógusok igencsak gyengére sikeredtek, és bár a színészgárda kifejezetten erős volt, kevésbé adtak nekik teret - Russell Crowe karaktere sztereotípabb például nem is lehetett volna. Aaronnak viszont kifejezetten jól áll az antihős szerep, és a Sony becsületére legyen mondva, hogy kihasználták az R-besorolás adta lehetőségeket, és az akciójelenetek nem csak ímmel-ámmal lettek véresek.
Borítókép forrása: Columbia Pictures / Courtey Eve