Olyan változásokat eszközöl a League of Legends fejlesztője, ami nagyon sokaknál (jogosan) kiverte a biztosítékot.
Az elmúlt évben ismét óriásit robbant az Arcane, a League of Legends alapjaira építkező animációs sorozat. Piltover és Zaun története kicsit összecsapottan, de lezárult, hogy új kapukat nyissanak meg Runeterra többi régiója előtt. A következő állomás Noxus lesz, ahol Mel Medarda kerül a fókuszba. Mel nemcsak a Fortiche következő alkotásában kapja meg a reflektorfényt, hanem a LoL-ban is, ő lesz a világ legnépszerűbb MOBA-jának 170. játszható hőse. Az előtte lévő 169-et azonban nem annyira egyszerű megszerezni, mint korábban, ami a Riot Games új üzletpolitikájának köszönhető.
Ezeket olvastad már?
Költsd a pénzt, de serényen!
Ha valaki úgy dönt, hogy most kezd bele a LoL-ozásba, akkor rögtön szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy a free-to-play modell szinte teljesen átalakult pay-to-playjé. Továbbra is egyetlen forint ráköltése nélkül lehet grindolni a rangokat, kihívásokat és limitált eseményeket, azonban a beépített jutalmazási rendszer egyre kevesebb és kevesebb boldogsághormont termel. Ez azt jelenti, hogy a kék és narancs esszencia farmolhatósága minimálisra csökkent, vagyis hónapok, sőt évek kellenek ahhoz, hogy az összes hős a gyűjteménybe kerüljön. És akkor a skineket még nem is említettük...
A Riot Games jelenlegi Battle Pass rendszeréből éves szinten 24 hőskapszulát és 28 500 kék esszenciát lehet megszerezni azoknak, akik nem akarnak fizetni a játékért. Gyors matekozás után ez éves szinten nagyjából 30 ingyenesen megszerezhet hőst jelent, vagyis körülbelül 7-8 teljes évbe (és megannyi mérkőzésbe telik), ha valaki szeretné kimaxolni a kollekcióját. Ez minden tekintetben a "vállalhatatlanság" határát súrolja, de egyelőre nem tűnik úgy, hogy változtatna bármin az a részlege a Riotnak, amelyik kifejezetten a jutalmazások rendszerével foglalkozik.