A nyitány elmaradt a várakozásoktól, igaz nem sokkal.
A kritikák alapján nem biztos, hogy érdemes volt leforgatni az új Hófehérkét, és nem azért, mert nem egy hófehér bőrű színésznőt választottak a címszerepre, hanem mert a filmnek több égbekiáltó hibája is van - különösen a látványvilág, a béna kosztümök és a túltolt CGI következtében. A hírek szerint pedig nagyon úgy néz ki, hogy az állítólag 270 millió dollárból készült élőszereplős adaptáció egyelőre kevesebbet hoz a kasszáknál, mint amennyit a Disney előzetesen remélt.
A Rachel Zegler és Gal Gadot főszereplésével készült mozi 43 millió dollárral nyitott az első hétvégéjén a hazai pénztáraknál, amely némileg elmarad az előzetesen várt 48-58 millió dollártól - számolt be a Variety. Világszinten az új Disney-mozi eddig 87,3 millió dolláros bevételt könyvelhetett el, a nem hazai színterek közül az Egyesült Királyságban (5,1 millió dollár), Mexikóban (4,1 millió dollár) és Franciaországban (3 millió dollár) váltottak a legtöbben jegyet a filmre.
Bár az új Hófehérke-film kapott hideget-meleget, a hétvége legnagyobb vesztese egyértelműen a Robert de Niro főszereplésével készült maffiamozi, a The Alto Knights lett, amely mindösszesen 3,2 millió dollárral debütált Észak-Amerikában, de nyolc másik piacon (köztük az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Franciaországban és Spanyolországba) is csak 1.8 millió dollárt tudott összekaparni. Ez igen vérszegény nyitány a Warner Bros. filmjének, amely a hírek szerint nagyjából 45 millió dolláros büdzséből készült.
Apropó Warner. Úgy tűnik, a stúdiónak mostanában kevésbé van szerencséje. A Robert Pattinson főszereplésével készült Mickey 17-nek (villámkritikánkat ITT találod) nemrégiben ugyan sikerült elérnie a 100 millió dolláros mérföldkövet, a 118 millió dolláros büdzsé mellett a filmnek legalább 275-300 milliós bevételre lenne szüksége ahhoz, hogy a stúdió nullára jöjjön ki a bevételek és a kiadások tekintetében.
Borítókép forrása: Disney