Ez nem HBO, ez Max.
Bár nem esküdnénk meg rá, hogy mindenkinek fel fog tűnni, de az éj leple alatt logót váltott a Max streamingszolgáltató. A változás a színekben érhető tetten, a látványos kék emblémát ugyanis a komor szürkés fekete váltotta fel, ami láttán nehéz nem egyből az HBO logójára asszociálni.
Valószínűleg szándékos megegyezésről van szó, a hasonló színek ugyanis segíthetik az előfizetőket abban, hogy a két márkát, vagyis a Maxet és az HBO-t összekapcsolják - jelenleg mindkettőnek Casey Bloys a vezetője. A Variety megjegyzi, hogy a Max új grafikája az Apple TV+ logójával is mutat némi párhuzamot, amely szintén kerüli a színeket.
Max has launched their new logo. pic.twitter.com/6otI8BL9Xm
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) March 30, 2025
A streamingszolgáltató nem először vált logót, 2020-ban például, amikor a szolgáltatás elindult, mélylilában pompázott az akkor még HBO Max névvel illetett platform. Miután a Warner Bros. és a Discovery Inc. összebútorozott, 2023-ban a streamingszolgáltató Max néven indult újra, a logót pedig „Facebook-kékre" változtatták, ezt a színt váltotta most le az HBO-t idéző szürkés fekete. A betűk tekintetében ugyanakkor nem történt nagy változás, az „a" betűben továbbra is ott találjuk az ikonikus pontot, ami az HBO esetében az „O" betűt díszíti.
Patrizio Spagnoletto, az HBO korábbi marketinges vezetője a mélyliláról kékre történő váltást korábban azzal magyarázta, hogy utóbbi „a legkedveltebb szín világszerte”. Most alig két évvel a váltás után a cég a nem túl vidám feketével próbálkozik meg.
Borítókép forrása: Depositphotos/rafapress