Inferno és Train is épült-szépült a legújabb CS2 frissítéssel

Inferno és Train is épült-szépült a legújabb CS2 frissítéssel

Rég nem látott méretű frissítéssel lepte meg a Counter-Strike 2 játékosokat a Valve hajnalban. Mutatjuk, mire számíthatnak azok, akik csak a versenypályákon élnek.

Nehéz megmondani, hogy mi a ritkább, a fehér holló vagy egy értelmesebb Counter-Strike 2 frissítés. De szerencsére az éjjel erőt vet magán a Valve, ezért hosszú hónapok óta először leszállítottak egy csomagnyi jóságot, aminek minden játékos örülhet. Egyrészt kaptunk egy rakás új skint, ami mindig jó. Másrészt végre hozzányúltak Infernóhoz és Trainhez, a jelenlegi versenypályák közül a két legrosszabb állapotban lévő térképhez. Ha nem nagy baj, akkor mi ezúttal inkább a pályákra fókuszálnánk, mintsem a csilli-villi .png-kre, ugyanis tényleg jelentős változások történtek ezeken, amelyeken garantáltan javítani fogják a játékot.

Kezdjük a sort Infernóval! Itt a leginkább örömteli frissítés, hogy banán méretét növelték (nem úgy!), szóval most már sokkal jobban hasonlít a pálya ezen része a CS:GO-ban megszokotthoz, nem fog annyira zsúfoltnak érződni játék közben. Mondjuk ez azzal a korábbi variálással kombinálva, hogy a CT-k gyújtógránátjai kisebb teret fednek le, igencsak megbonyolítja majd az amúgy sem túl egyszerű banán védelmet a CT-k számára. Ezen felül több helyen történtek még egyszerűsítések, például a T-rámpa, a pit és a B-lerakó környékén, hogy láthatóbbak legyenek az itt álló játékosok. És hamár B-lerakó, innen végre kiszedték a koporsótól a frusztráló pixel gapet. De amiatt sem kell aggódni már, hogy kiszámíthatatlan az erkélyre történő felugrás, vagy a játékosok és a gránátok interakciói a pályával, mert ezekre is volt pár megoldása a Valve-nak most.

Trainen a legzavaróbb hiba, amitől végre megszabadultak a fejlesztők, hogy az A-lerakón a játékosok árnyékai bizonyos helyzetekben akkor is láthatóak voltak az ablakokon keresztül, amikor ez nem állt a Valve szándékában. Ezen felül egyszerűsödtek a Z-nél és az Ivynál található falak, valamint a B-lerakó bejáratánál a háttér, hogy könnyebb legyen kiszúrni a játékosokat ezekben a pozíciókban. De az sem egy rossz döntés, hogy az A-lerakónál található egyik tetőn variáltak, mert ebben mindig fennakadtak a gránátok – mostantól nem fognak. Továbbá annak is lehet örülni, hogy Ivynál és Z környékén az áttetsző rácsokat, kerítéseket lecserélték, mert ezek szintén zavaróak voltak.

Mivel a következő komolyabb verseny, a PGL Bukarest csak a hétvégén indul, gyanítjuk, hogy már ott a pályák ezen verzióit láthatjuk élesben. Reméljük, hogy a változások feldobják mind Infernót, mind Traint, mert bár régóta ez a mostani a legjobb map pool, azért még mindig lenne hová fejlődni.

Borítókép: Valve

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések