Túlszárnyalta az első szezon nyitányát.
Tegnap hajnalban visszatért a magyar képernyőkre is a The Last of Us sorozat, immáron a második évaddal, egy idősebb Joel és Ellie társaságában. A történet ugyanis öt évvel az első etap eseményei után folytatódik, és ezúttal hét epizódot kapunk – vagyis kettővel kevesebbet, mint az első évad esetében. Az új részek heti bontásban érkeznek, a korábbi menetrendhez hasonlóan hétfőnként válnak majd elérhetővé a Max streamingszolgáltató hazai kínálatában.
Miután az első évad kiemelkedő nézettséget produkált, várható volt, hogy a második etap első epizódja is sok nézőt tud majd a képernyők elé ültetni. És ez pontosan így is történt: a nyitóepizód 5,3 millió nézőt ért el, ami 13 százalékkal több, mint amit az első évad első epizódja produkált. A Variety megjegyzi, hogy az adatok a Nielsen közönségmérőtől származnak, és az HBO lineáris csatornái, valamint a Max streamingszolgáltató által elért nézőszámot reprezentálja. Nem meglepő módon a közelmúltban az első évad iránti érdeklődés is megugrott: múlt héten 150 százalékkal nőtt az első etap streamelési aránya az azt megelőző héthez képest.
Alább a második epizód beharangozóját találjátok:
Trailer for the upcoming episodes of #TheLastOfUs ???? pic.twitter.com/k0D0uTYNJP
— Culture Crave ???? (@CultureCrave) April 14, 2025
A második évadnak komoly elvárásoknak kell megfelelnie, miután az első évad első epizódja után (4.7 millió) a másodiknak már 5,7 millió nézőt sikerült elérnie - ez annak idején az HBO történetének legnagyobb nézőszám ugrását jelentette egy sorozat első és második epizódja között. De nem csak a második rész, összességében az egész évad remekül teljesített, szinte hétről hétre nagyobb nézettséget produkált, mígnem a finálénak már 8,2 milliós nézettséget sikerült abszolválnia. Ami pedig az évad egészét illeti, a Pedro Pascal és Bella Ramsey főszerepésével készült sorozat epizódjait 90 nap elteltével átlagosan 32 millióan látták.
Borítókép forrása: Warner Bros. Discovery