Már megint egy rohanós nap, és azt hinné az ember, lesz ideje elmenni jógára vagy éppen végre beütemezhet egy kis kikapcsolódást? Jó hír! Lesz rá idő, legyen rá idő!
Keresünk egy ügyfélszolgálati irodát, odautazunk, sorszámot kapunk, várunk, ügyet intézünk, visszautazunk, vagy néhány kattintással megoldjuk energiaügyeinket otthon, a kanapéról vagy éppen egy kávézó teraszáról? Az utóbbi jobban hangzik, mi ezt választanánk.
Online ügyintézés: A jövő most van!
A digitális világ gyors fejlődést mutat, az online ügyintézés egyre fontosabb szerepet kap a mindennapi életünkben. Az elektronikus ügyintézés lehetőséget biztosít arra, hogy gyorsan, kényelmesen és biztonságosan végezzük el a szükséges adminisztratív feladatokat. Az online ügyintézés nem csak időt és pénzt takarít meg, hanem egyúttal modern, környezetbarát megoldást kínál a hagyományos papíralapú ügyintézéssel szemben.
Áram- és gázügyek digitálisan? Válassza Ön is a kényelmet!
Nem szükséges személyesen megjelenni ahhoz, hogy elvégezzük a legfontosabb ügyeket. Az online ügyfélszolgálat, és a mobilapp lehetőséget biztosít arra, hogy bárhol és bármikor, mindössze néhány kattintással intézhessük el számlaügyeinket, hiszen ez a megoldás gyorsabb és kényelmesebb, mint valaha.
Néhány kattintással regisztrálhatunk, és máris láthatjuk mérőóráinkat, diktálhatunk is, megbízott fizetői státuszt adhatunk albérlőinknek, vagy akár kényelmesen intézhetjük családtagjaink energiaügyeit is. Sőt, könnyedén válthatunk e-számlára is, ezzel hatékonyabban követhetjük nyomon villany- és gázszámláinkat, mivel mindent megtalálunk egy helyen, ráadásul automatikusan értesülhetünk új számláinkról. Látható a korábbi számlatörténetünk, az új számlát pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethetjük.
Takarítsuk meg az időt és a pénzt!
Ha az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon intézzük energiaügyeinket, akkor megspóroljuk az utazási időt, esetleg a parkolási költségeket is, ráadásul, mivel az online ügyintézés 24/7 elérhető, bárki, bármikor elintézheti ügyeit, akár hétvégén és ünnepnapokon is.
És még a környezetet is kíméljük!
A papíralapú ügyintézés/számlák csökkentésével jelentős mértékben hozzájárulhatunk a környezet védelméhez. Az online ügyintézés, beleértve az elektronikus számlázást, lehetőséget biztosít arra, hogy a szükséges dokumentumokat elektronikus formában kezeljük, csökkentve ezzel a papírfogyasztást. Ezzel pedig hozzájárulunk a bolygónk fenntarthatóságához. Az MVM Csoport a környezettudatos ügyfelei együttműködésével az elmúlt években több ezer fát ültetett, ezzel bővítve Magyarország erdőállományát. Fát ültettünk korábban minden napelemrendszer-telepítés után, minden egyes e-számlára való váltás alkalmával és azokon túl is, csak mert fontos.
Az online ügyintézés folyamatos fejlődésével új lehetőségek nyílnak meg előttünk. A digitalizáció és az automatizálás révén az ügyintézés még gyorsabbá, egyszerűbbé és kényelmesebbé válik.
Az online ügyintézés tehát nemcsak egy divatos trend, hanem egy valódi megoldás a mindennapi életünk megkönnyítésére. A digitális világ nyújtotta előnyök kihasználásával a jövő ügyintézése még kényelmesebb, gyorsabb és biztonságosabb lesz, lehetőséget biztosítva mindenki számára az áram- és gázügyek elintézésére is.
Várjuk Önt is szeretettel az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next app-on, legyen Ön a kétésfélmilliomodik digitális ügyfelünk.