Tíz év után megváltozott a Google logója, de nem fogja kiszúrni a szemedet

Tíz év után megváltozott a Google logója, de nem fogja kiszúrni a szemedet

Aligha agyalhatták túl a dolgot a designerek. 

A nagy márkákra nem igazán jellemző, hogy egy az egyben logót cseréljenek, és ennek persze megvan a maga oka: egy hirtelen változtatás zűrzavart okozhat a felhasználókban, ezáltal pedig a márka identitásának is rosszat tehet. Persze akadnak kivételek, ilyen például a Twitter, ami nem csak nevet, de logót is cserélt, miután a multimilliárdos techguru, Elon Musk felvásárolta a céget. A Google most tíz év eltelte után változtat a saját logóján - a különbséget azonban nagyítókkal kell majd keresni. 

A megváltozott G" logó az iOS és Pixel telefonok alkalmazásaiban tűnt fel először, a különbség pedig annyi, hogy a piros, sárga, zöld és kék színek nem élesen különülnek el egymástól, hanem összemosódnak - szúrta ki először a 9to5Google

A Google legutóbb 2015 szeptemberében hajtott végre egy jelentősebb változtatást a logóján, akkor sans-serif betűtípusokra váltott, illetve ekkoriban mutattak be egy új „G” logót is, amely a márka összes színét tartalmazta. 

A The Verge megjegyzi, hogy az új", jobban mondva inkább csak finomhangolt embléma összhangban van a Gemini-logó megjelenésével, ahol ugyancsak hasonló színátmenetet alkalmaztak a designerek. 

Borítókép forrása: Depositphotos/MamunSeikh

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések