Nulla, azaz nulla százalékon nyitott Jenna Ortega új filmje a Rotten Tomatoes-on

Nulla, azaz nulla százalékon nyitott Jenna Ortega új filmje a Rotten Tomatoes-on

Mostanra már kicsit jobb a helyzet, de nem sokkal.

A Végső állomás-franchise legújabb részével versenyzik a mozikban Jenna Ortega, The Weeknd és Barry Keoghan közös filmje, a Hurry Up Tomorrow - Az éjszaka határán, ám míg előbbinek szép nyitást jósolnak a szakértők a jegypénztáraknál, addig utóbbi igencsak elvérezhet. De nemcsak a jegybevétele lehet szegényes a The Weeknd eredeti ötlete alapján készült pszichothrillernek, hanem a kritikai megítélése is. 

Míg a Végső állomás: Vérvonalak 90 százalék felett nyitott a Rotten Tomatoes-on (cikkünk írásának pillanatában egészen pontosan 93 százalékon áll), ezzel pedig a franchise legjobbra értékelt darabja lett a filmes oldalon, addig a Hurry Up Tomorrow - Az éjszaka határán, nos, 0 százalékkal rajtolt el. Bár jelenleg már jobb a helyzet, a kritikusok körében még mindig rendkívül negatív a film fogadtatása: jelenleg 16 százalékon áll a Rotten Tomatoes-on 37 kritika alapján. 

Érdekesség viszont, hogy a nézők véleménye ennél jelentősen pozitívabb, ők jelenleg 75 százalékra értékelik a filmet, amit egy jó középszernek mondanánk - ezek alapján tehát nincs egyetértés a szakma és a laikusok között. A kritikusok többségében egyébként azt nehezményezik, hogy a film üres és szenzációhajhász bemutatása a hírnévnek és a rajongók fanatizmusának, vagyis az egész nagyon öncélú, a legrosszabb benne pedig az, hogy még unalmas is. 

A film egyébként egy álmatlanságtól szenvedő zenészről szól, aki egy idegen emberrel egy közös rémálomba keveredik. A rendezői székben Trey Edward Shults (Hullámok, It Comes at Night) foglalt helyet. 

Borítókép forrása: Lionsgate 

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések