A Netflix mehet a levesbe? Már a YouTube uralja a tévéképernyőket az USA-ban

A Netflix mehet a levesbe? Már a YouTube uralja a tévéképernyőket az USA-ban

Az élre tört a videómegosztó. 

A Nielsen legfrissebb felmérése szerint 2025 áprilisában a YouTube-nak először sikerült három egymást követő hónapban is a legtöbb tévénézési időt „bezsebelnie" az Egyesült Államokban - számolt be a TechCrunch. Ezzel olyan szolgáltatásokat sikerült leköröznie, mint a Netflix vagy épp a Disney+. 

A jelentés szerint a televíziózásra fordított teljes közönségidő 12,4 százalékát tette ki a YouTube-ozás a tengerentúlon, ami jelentős növekedést jelent az előző havi 12 százalékhoz képest, nem beszélve az egy évvel ezelőtti, mindössze 9,6 százalékhoz képest. A második legnagyobb televíziós tévénézési idővel a Disney+ rendelkezett a maga 10,7 százalékával. A Nielsen jelentése arra is kitér, hogy 2025 első negyedévében az USA-ban - némiképp meglepő módon - a felhasználók többsége televízión keresztül kereste fel a Google videómegosztó szolgáltatását. 

Ráadásul a jövőben még inkább élre törhet a YouTube-on. A vállalat már a hónap eleji éves Upfront rendezvényén bejelentett egy jelentős megállapodást az NFL-lel, ennek értelmében pedig a YouTube kizárólagosan közvetíti majd az idény első pénteki mérkőzését a globális közönség számára - ez lesz egyébként az első alkalom, hogy a platform élőben sugározza az NFL-meccseket.

Borítókép forrása: AI fotó 

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések