Jason Statham újra méhészkedhet, készül A méhész 2

Jason Statham újra méhészkedhet, készül A méhész 2

Megszületett a megállapodás. 

Arról már korábban is hallani lehetett, hogy folytatást kap a Jason Statham nevével fémjelzett A méhész, ami alapvetően pozitív kritikákat kapott, és a kasszáknál is szépen fialt. A 2024-ben bemutatott film központi szereplője Clay (őt játssza Statham) visszavonultan él méhészként, de amikor egy idős nő – akihez érzelmileg kötődik – öngyilkosságot követ el, miután internetes csalók kiforgatják őt a vagyonából, Clay bosszút esküszik. Nyomozása során egy hatalmas összeesküvésre derít fényt, amely mögött magas rangú politikusok és gátlástalan techcégek állnak.

A bosszúálló méhész, Clay tehát visszatér, most pedig az is kiderült, hogy a folytatás jogait ugyancsak az Amazon MGM szerezte meg egy 50 millió dolláros megállapodás keretében - írja a Deadline. Azt már tudni, hogy a főszerepet - nem túl meglepő módon - ismét Jason Statham játssza, a filmet pedig Timo Tjahjanto (Senki 2) rendezi Umair Aleem forgatókönyvéből. A gyártási munkálatok idén ősszel veszik kezdetét. 

Az első részt egyébként az a David Ayer rendezte, aki a Furyt és a szintén Statham főszereplésével készült A melóst is dirigálta. A méhész 163 millió dolláros bevételt hozott világszerte, ami kifejezetten szép teljesítmény, miután a büdzsé mindössze" 40 millió dollárra rúgott. 

Borítókép forrása: Amazon MGM Studios 

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések