Június 20-tól a Maxon (hamarosan újra HBO Max) is elérhető lesz a „Mi vagyunk Azahriah” című film, amely egészen egyedi megközelítésből mutatja be Azahriah sikerhez vezető útját. A mozikban tavaly novemberben debütáló film egyik jelenetében egy egészen szokatlan „easter egg” is megjelenik, ami digitális kiterjesztéssel meglepetéshez vezethet.
A Mi vagyunk Azahriah nem csupán dokumentum- vagy koncertfilm, hanem egy valóságos és egy képzeletbeli utazás története, amelyet Azahriah élete és dalai ihlettek, és amelyből jobban megismerhetjük az előadó sikerhez vezető útját.
A film tavaly novemberben debütált, és egyedi megközelítésével már az első héten több mint 30 ezer nézőt vonzott a mozikba, összesen pedig közel 60 ezren látták nagyvásznon, ami magyar dokumentumfilmes kategóriában egészen kiemelkedő szám. A történet 2023 nyarán indul, innen követhetjük a főhőst a Puskás Arénába a három páratlan sikerű koncertig.
Június 20-tól pedig már mindenki megismerheti ezt az otthona kényelméből vagy bárhol útközben is, a Maxon keresztül. Ráadásul a film egyik jelenetében egy kódolt üzenetet is elrejtett a film telekommunikációs partnere, így a Yettel segítségével a szemfülesek meglepetésekkel is találkozhatnak.
„A filmes együttműködéssel az volt a célunk, hogy egy újszerű kommunikációs megoldással érjük el a Z generációt, illetve ne csak egy márkamegjelenésünk legyen, hanem kapcsolódjunk a közönséghez és játékosan adhassunk is. A filmben elrejtett QR kóddal akár nyerhetnek is a nézők, és célunk, hogy megmutassuk, mennyi helyzetben megtapasztalhatják a digitális szabadságot” – mondta Antalóczi Ditta, a Yettel brand- és retail aktivációs vezetője.