A Forbes szerint a Superman-film pénzügyi sikere korántsem olyan egyértelmű, mint ahogy azt a stúdió állítja.
A DCU első élőszereplős mozifilmje július elején repült be a mozikba - azóta már streamingen is nézhető -, és világszerte 615 millió dollárt fialt. Bár ez nem hangzik rosszul, James Gunn szuperhősfilmje nem volt olcsó mulatság, ennek fényében pedig a profit is kisebb lehet annál, mint amit a Warner Bros. hivatalosan jelentett.
A stúdió szerint ugyanis a David Corenswet és Rachel Broshanan főszereplésével készült mozi 125 millió dollár profitot hozott a konyhára, a Forbes azonban utánaszámolt kicsit, és szerintük nem jön ki a matek. Ha hihetünk a Warnernek, a gyártási költség 225 millió volt, a globális marketingre nagyjából 125 millió dollárt költöttek, a jegybevételek pedig nagyjából a mozik és a stúdiók között általában 50/50 arányúak. Ha ezt vesszük alapul, akkor a Forbes szerint a valóság az, hogy a Superman alig érte el a nullszaldót, sőt valószínűleg a bevétel még a költségeket sem fedezte teljesen.
A magazin tehát arra jutott. hogy a Warner Bros. által hangoztatott profit nagyon idealizált, és valójában inkább 650–700 millió dollár bevétel kellett volna ahhoz, hogy anyagi szempontból is megérje a projekt.
Borítókép forrása: Warner Bros.