A vámpíros The Witcher 3-nak csúfolt The Blood of Dawnwalker is újra megmutatta magát... bárcsak ne tette volna.
Nincs találat a megadott tag-re!
Hírek
A Ghost of Yotei új szintre emeli a szamurájromantikát: a játék főszereplője nemcsak karddal vág rendet, de néha a ruháit is leveti, de ezt nem a szórakoztatás kedvéért teszi. A részleges meztelenség nemcsak direkt történik meg, hanem a fejlesztők szerint mély karakterdrámát is magában hordoz. De vajon tényleg erről van szó?
A Gazdasági Versenyhivatal a youtuberekkel sem bán kesztyűs kézzel, ha nem tűntetik fel rendesen a fizetett hirdetéseket.
30 napod lesz megmenteni a családod – jön a The Blood of Dawnwalker, méghozzá magyarul!
A 007: First Light fejlesztője egy interjúban mesélte el, hogy milyen játékmenetre számíthatunk, és hogy milyen eltérések lesznek a Hitman szériához képest.
Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.
Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.
Vajon miért van az, hogy gyakran hiába próbálkozunk, mégsem találjuk az összhangot a párunkkal? Sokszor érezhetjük úgy, hogy bár szeretnénk kifejezni érzelmeinket, azok nem mindig jutnak el a másik félhez.
Új előzetesen pörög a Cronos: The New Dawn, ami sok helyről lopott, de ez koránt sem baj.