Miért pont a Curse kellett a Twitch-nek?

Miért pont a Curse kellett a Twitch-nek?

Sorra jönnek a nagyobb streaminggel kapcsolatos felvásárlások.

Úgy tűnik, hogy most mindenki esport és streaming vásárlási lázban ég, és ahogy arról már írtunk, nemrég a Twitch jelentette be, hogy felvásárolja a Curse-t. Az Amazonnak így most már három játékiparral kapcsolatos felvásárlása van, a Twitch, a Double Helix és most a Curse. Rövid időn belül pedig ez a második nagyobb bejelentés, mivel a Microsoft egy Beam nevű streaming platformot vásárolt fel.

A Curse-nek három fő tevékenysége van: közösségi útmutató oldalak vagy „wikik”, Youtube MCN és egy kommunikációs platform. A Curse-nek több mint 40 oldala van, ami főképp esport játékokkal foglalkozik, ilyen például a lolnexus, amely valós időben mutatja az ellenfél szintjét, rúnáit, masteriest stb. Ez tök jó, hogy hozhat 30 millió felhasználót Twitch-re, de nagy valószínűséggel a Curse Voice miatt vásárolták fel a Curse-t.

A kommunikáció szerves része az esport közösségeknek és tökéletesen beillik a Twitch terveibe, hogy a streamereinek minél több lehetőséget adjon, hogy minél jobban bevonják a közönségüket. Túl sok információ nincs ezekről a funkciókról, de minden, ami statisztikával és eléréssel kapcsolatos, az csak jó lehet a Twitch/Amazon-nak.

Kit vásárolhatott volna még meg a Twitch?

  • Skype: Már a Microsoft tulajdonolja (amit előtte az eBay-é volt)
  • Discord: Ha azt nézzük, hogy a befektetési vállalatok kb. tízszeres áron adnak túl valamin, akkor az a 300 millió dollár picit drágának tűnik
  • Teamspeak: Mindenki utálja.

A nagy kérdés itt az, hogy mi lesz a Discorddal. Egy elég jó applikáció, ami sokat vonzott be, ráadásul az elmúlt évben 30 millió dolláros befektetéssé nőtte ki magát. Ha pedig azt gondoljátok, hogy a Discord és a Curse Voice nem összehasonlítható, akkor itt egy összehasonlítás részlet magától a Curse-től. A többi részét a Curse oldalán találhatjátok.

Tetszett ez a Cikk? Kövessetek minket Facebook-on!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések