Ha eddig nem tudtad mi hiányzik kedvenc játékodból, adunk pár tippet, mivel lehetnének még változatosabbak a meccsek.
Újabban a fejlesztők még inkább előtérbe dobták a random faktort, rengeteg jó kártya épít a totális véletlenre. Elég, ha csak Karazhan lapjaira gondolunk, ott van Prince Malchezaar, Medivh, vagy éppen a Portalok, de a Discover lapoknál is bőven játszik a szerencse.
A tudás és a mázli keveredése a Hearthstone egyik fő vonzereje a fejlesztők szerint, lássuk mik azok a területek, amiket ezen gondolkodás mentén még be lehetne építeni a meccsekbe. Ha eddig nem tudtad mi hiányzik kedvenc játékodból, adunk pár tippet, mivel lehetnének még változatosabbak a meccsek.
Kézből, pakliból dobatás
A laphúzás, mint jelenség egyszerűen érzékelhető előny, hiszen ha kétszer annyi lapom van, mint az ellenfelemnek és a board kb egyenlő, akkor én vagyok elöl. Fordítsuk meg ezt a gondolatmenetet, hiszen a kézben lévő lapok száma nem csak húzással, de dobatással is módosítható! Miért nincsenek olyan kártyák, amik az ellenfél kezéből kiszednek egy random kártyát?! Viszlát betartott Reno és kivárásra játszó tempó kártyák!
De tegyük fel, hogy túl erős képesség lenne, és rombolná a játékélményt ez a képesség. Legyen akkor csak egyetlen olyan lap 2 évig a standard formátumban, ami annyit tud, amíg a pályán van, minden húzás átalakul lapdobássá. Kombózna az ellenfél Deathrattle-re húzató lapjaival, ha üres a kezünk a Coldlight Oracle is jó, még így is lenne lehetőség benne.
És ne csak a kézben tartott lapokról beszéljünk, a játékosok paklija ugyanis éppen ennyire hasznos és fontos erőforrás, akár ezt is kezelésbe vehetnénk. Ha elég olyan lap jönne ki, ami kijátszásakor csak egyetlen lapot az ellenfél paklijából eléget, máris egy jó fatigue deck alapja lehetne!
Helycserés támadás
Számos olyan kártya létezik, mely az egymás mellett lévő lapokkal kombózik, így rendkívül fontos, hogyan helyezzük el kártyáinkat. Egy Defender of Argus, egy Dire Wolf Alpha, vagy egy Flametongue Totem jobban működne, ha két lapot megcserélhetnénk a boardot. Hát cseréljük meg!
Rendkívül hasznosak lennének, és elgondolkodtató köröket hoznának az olyan kártyák, amik akár csak a kör végéig, vagy véglegesen felcserélik két kártya pozícióját a saját lényeink közül. Gondoljatok csak bele, mennyi kombózási lehetőség! De mást mondok, előnyösebb trade-ek és váratlan megoldások sülnének ki belőle, ha az ellenfél oldalán is megtehetnénk ugyanezt. Kiszedjük a tauntot a Flametongue mellől, és máris jobban cseréltünk, az ellenfél pedig csak vakarja a fejét!
Elképzelhető továbbá, hogy egy ilyen képesség behozná a játékba a Foe Reaper és Magnataur Alpha típusú lapokat, de a Cone of Cold, a Betrayal és a Power Shot is erősebb lenne, az tuti!
Tulajdonságlopás
Ha lapokat lemásolni, de akár ellopni is lehet, kombináljuk kicsit a kettőt, és hozzuk be a képességlopást a játékba! Úgy vélem óriási lehetőségek lennének egy kártyában, ami két tetszőleges lény képességét felcserélné egymással. Egy nálunk fekvő Mire Keeper képességét, ami a boardról már semmit nem tud, bármikor átadjuk egy Sylvanas vagy Cairne tulajdonságaiért.
Saját lapokkal is működne persze a dolog, egy Ragnaros és egy kisebb lény képességét kicserélve kapunk egy 8-at ütő lényt, és a kör végén ugyanúgy jöhet a tűzgolyó a random célpontba!
Ti mit gondoltok, milyen képességekkel lenne érdemes fűszerezni kedvenc játékunkat?