A Starseries egy meglepően új, mégis jól működő reklámozási módot választott, egyszerűen átrajzolták a pályák egyes részeit!
Az, hogy egy TV műsorban vagy sportközvetítés során a reklámok a pályák részeit képezik, mára már elfogadott irány. Az esportban eddig kevés hasonló példával találkoztunk, ám úgy tűnik a StarLadder legutóbbi versenyén elkezdte megnyitni a kapukat. Azzal, hogy a csapatok egyéni, logóval ellátott kesztyűket kaptak, az együttesek egy kis extra megjelenéshez jutottak a meccseik alatt, a szurkolók folyamatosan találkoztak a rájuk jellemző színekkel és szimbólumokkal.
Hogy ez a leginkább tudatküszöb alatt ható reklám mennyire etikus, arról a közösségen belül is megoszlanak a vélemények, de nem ez volt az egyetlen rejtett, szinte észrevétlen reklám a sorozat alatt.
A közvetítés során számos alkalommal felbukkantak Starseries, StarLadder és ImbaTV feliratok, melyek szintén alig észrevehetően, mégis figyelemfelkeltő módon találták meg a nézőket. A döntő pályáin (cache és overpass) az egyes körök között a szervezők gondosan figyeltek rá, hogy egy-egy feliratuk látható legyen, növelve az esemény presztízsét. De nem csak a holtidőben, gyakran akció közben is láthatóak voltak a hirdetések.
Sokaknak vélhetően fel sem tűntek ezek a bujtatott reklámok, de mi lesz e következő lépés? Adidas feliratú kevlarok a CT-ken és Mercedes emblémás páncélautó cobblestone-on? Ti mit gondoltok erről az új fajta hirdetési módszerről?