A legutóbbi update nagy változásokat és pontatlanabb lövéseket hoz a jumpshot rajongóinak
A következő update leginkább a jumpshotot érintette a játékban, érkeztek buffok és nerfek is a vitatott játékelem mellé, lássuk a legfontosabb változásokat:
- Ez érinti a sarkon beugrás eredményességét is, hiszen az ilyen vakon leadott lövések sokkal pontatlanabbá váltak, hiszen ezek az ugrások általában már leérkezés közben kívánnak lövéseket.
- A Famas és a Galil az ugrás tetőpontján azonban sokkal pontosabbá vált, előbbinek egyenesen 33%-kal csökkentették a szórását, így ezzel a két fegyverrel sokkal könnyebb lesz ugrás közben célozni.
- Eltörölték a játékba véletlenül bekerült AK-t és M4-et érintő jump shoothing buffot, az ugrás tetőpontján leadott lövés visszaállt az update előtti állapotokra.
- A Glock burst fire módban leadott, ugrás közbeni lövései mostantól nem biztosítanak extra pontosságot, még akkor sem, ha ugrás közben váltunk lövéstípust a fegyverrel.
- Általánosságban elmondható minden fegyverről, hogy az ugrás tetőpontján leadott lövések pontossága megmaradt az update előtti állapotban. Ami azonban jelentősen módosult, az az ugrás közbeni emelkedés és süllyedés alatt leadott lövések pontatlansága. Ennek köszönhetően sokkal nehezebbé vált a jumpshot, hiszen csak egy adott pontban tudunk pontosan célozni vele.
- Az ugrás nélküli esések sem pontosak többé, ugyanazok a levonások és nehezítések érintik ezentúl ezeket a lövéseket is, mintha ugrásról beszélnénk.
Nektek hogy tetszenek ezek a változtatások? Örültök a jumpshot nerfelésének?