Itt az újabb frissítés, változtattak a hangokban és a lövési pontosságban.
A múlt héten érkezett pár béta frissítés, ami úgy tűnik most már éles. Általánosságban elmondhatjuk, megváltozott a levegőben lévő lövési pontosság és a legtöbb rifle hangja kapott némi finomhangolást.
A játékosok már jó ideje zúgolódtak főleg az SSG-08 és MAG-7 levegőbeli pontossága miatt. A mostani frissítéssel kicsit megváltozik, hogy a játék miként értelmezi a fegyverek levegőbeli pontosságát. Most már sokkal fontosabb lesz, hogy el kell találni a megfelelő pillanatot, mert a játékos minél gyorsabban mozog a levegőben, a pontosság annál rosszabb lesz. Viszont az ugrás holtpontjában pár fegyver igencsak pontos lesz. Ezek a kis finomhangolások már élesek, a megváltozott pontossági mutatók innentől így számolódnak. Ezzel együtt jön egyébként némi változás a hangokban is, főleg a rifle típus esetében, köztük a három kedvenccel: M4A1-S, M4A4 és AK-47.
Íme a hivatalos log a változásról:
[JÁTÉKMENET]
- A pontosság számítás megváltozás levegőben történő lövéseknél
- Lásd: http://blog.counter-strike.net/index.php/air-time/
[HANGOK]
- Valósághűbb hangok és kevesebb torzítás a következő fegyvereknél: Famas, Galil, Aug, SG553, M4A4, M4A1-S, hangtompító nélküli M4A1-S és AK47.
- Új egyedi hangok távoli lövéseknél, elővételnél és újratöltésnél a következő fegyverek esetében: Famas, Galil, Aug, SG553, M4A4, M4A1-S, és hangtompító nélküli M4A1-S
[EGYÉB]
- Új convar sv_jump_impulse került be, ami kicsit megváltoztatja a felfelé ugrás sebességét