Nem jött össze a magyar bravúr a Trackmania-világbajnokságon

Nem jött össze a magyar bravúr a Trackmania-világbajnokságon

Az első napot követően Royal sajnos búcsúzni kényszerült a versenytől.

A Maniaplanet World Cup októberi selejtezőin eldőlt, hogy Royal személyében magyar résztvevője is lesz a Trackmania-világbajnokságnak. A párizsi finálé tegnap vette kezdetét - lássuk, hogyan alakultak az eredmények!

A világbajnokságon négyfős futamokba osztják a versenyzőket, melyek mindegyikéből két-két fő jut tovább. A double-elimination rendszerű lebonyolításban egy vereség még mindenkinek belefér - alsó- és felsőágon futnak a küzdelmek.

Royal az első körben a cseh Kappa, a holland Spam és a német Renew mellé került, végül azonban csak a harmadik helyet szerezte meg, így alsóágra kényszerült.

Következhetett tehát a vesztesek közötti szétlövés, ahol a cseh DanikB, a francia Cocow és a holland Koenz voltak Royal ellenfelei. A bravúr azonban sajnos itt sem jött össze: a magyar játékos negyedik lett, így az első nap után búcsúzni kényszerült.

Ettől függetlenül büszkék lehetünk, hogy magyar játékosnak is szurkolhattunk az év legnagyobb Trackmania versenyén, így ezúton is gratulálunk Royalnak. A még bentmaradt 12 játékos ma, illetve holnap dönt a világbajnoki cím sorsáról - magyar nyelvű közvetítés itt.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések