Nagyon beütött a Super Smash Bros., brutál nyereményalap érkezik

Nagyon beütött a Super Smash Bros., brutál nyereményalap érkezik

A tavaszi Smash Bros. torna kicsit megugrott, főleg pénzügyileg. Még nincs a nagyok között, de jó úton halad.

Még az év elején szó volt arról az egyik cikkünkben, hogy az Egyesült Államok a világon az egyetlen olyan ország, ahol a konzolos esportok befértek a kifizetési lista első 5 helyére. Ez persze leginkább a Halo-nak vagy a Call of Duty-nak. De van egy játék, ami nincs a legnépszerűbbek között, de épült köré egy stabil közösség. A versenyeken és persze a közvetítéseken pedig egész jó nézőszámot tudnak produkálni. Ez a játék pedig a Smash Bros. Most pedig a rajongók megmutatták, milyen erősek, hiszen a Summit Spring 2017-es állomásán egy kicsit aládurrantottak a nyereményalapnak.

Hol lehet a legjobban keresni az esportokban?

Ben | 17/01/24 08:55 2016 egy jó év volt a profi esport játékosoknak. Világszerte egyre több verseny indult útnak, és sok már meglévő torna esetében a nyereményalapban milliós összegek voltak. Gondolok itt a DotA 2 Internationalre, a League of Legends Worlds versenyre vagy a CS:GO Majorre.

Ma az esport versenyeken nem egyedülálló, hogy a nyereményalapokat a Crowdfunding turbózza fel. Ez lehet egyenes ági felajánlás, lehet virtuális termékek eladásából származó százalék vagy akár bizonyos merchandise eladás után befolyó pénz. Erre jó példa az RLCS ládák eladása a Rocket League-ben vagy a különböző kiegészítők a DotA 2-ben. A Valve International tornája nem lehetne a legnagyobb a világon, ha a nyeremény nagy részét nem a rajongók talicskáznák össze.

Ezt pedig idén a Summit tavaszi állomásának szervezői is meglépték és az eredménytől még ők is meglepődtek. Még az év elején bejelentették, hogy a Single nyereményalapja 10.000 USD, a Double-ban pedig 5.000 USD-ről indul az egész. Azóta az egyéni verseny pénzdíjazása majdnem megötszöröződött, most nagyjából 47.000 USD körül van, a csapatverseny nyereménye pedig majdnem megháromszorozódott, most 13.500 USD körül álldogál. Ez hatalmas fejlődés, főleg egy olyan esport ágazatba, ami még a számítógépes játékok világában is egy réteg műfaj. Egy biztos, a közösség tud lelkesedni a versenyekért, ahogy ezt a következő videóból láthatjátok is.

A versenyt egyébként március 2-án rendezik majd California állambeli Los Angeles-ben. És ugye ne felejtsük el, hogy áprilisban már CS:GO tornát rendeznek, ahol elképzelhető, hogy egyszer szintén bevezetik majd a közösségi finanszírozást! Ha valakit érdekel, akkor mindenképpen tekerjen a Beyond the Summit csatornájára, már csak a kommentátorok őrültsége miatt megéri belenézni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Közvetítések